تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد؛

راه خنثی کردن توطئه دشمنان درحوزه مهدویت وحدت است

حجت الاسلام رحیمیان گفت:دشمنان به دنبال ترویج برخی خرافات درحوزه مهدویت برای ایجاد تخاصم میان مسلمان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، روز پنجشنبه همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در آئین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح قم در مسجد مقدس جمکران، با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی سربازان امام زمان (عج) هستند،گفت:باید عهد و پیمان خود را با امام زمان (عج) و نائب ایشان در چنین روزی تجدید و به وظایف خود در دوران غیبت عمل کرد.

او با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) به ساحت امام زمان (عج) افزود: آغاز امامت، ولی عصر (عج) را به نائب ایشان، حضرت آیت الله خامنه‌ای و همه معتقدان به منجی عالم بشریت تبریک می‌گوییم.

حجت الاسلام رحیمیان عنوان کرد: در دعای عهد و زیارت جامعه بر حرکت در مسیر ولایت و محبت امام زمان (عج) تاکید شده و در این مسیر وحدت میان شیعیان و همه آزادی خواهان عالم باید مورد تاکید همه دلدادگان آرمان‌های حضرت مهدی (عج) باشد.

آیین تجدید بیعت با امام زمان (عج) امروز با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، معاون سیاسی استاندار، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان، نیرو‌های نظامی با شعار «۶ هزار تن به نیت ۶ هزار شهید قم» به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران، برگزار شد.

نهم ربیع الاول امسال یکهزار و صد و هشتاد و یکمین سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/ح

وحدت راه خنثی کردن توطئه دشمنان درحوزه مهدویت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار