برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارگران

یسرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: علاقه مندان یک هفته برای ارسال آثار مسابقات انتخابی قرآن کارگری فرصت دارند.

اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:  این دوره از مسابقات  انتخابی قران در استانی در رشته‌های قرائت، ترتیل و مفاهیم در بین جامعه کار و تلاش استان برگزار خواهد شد.

او  با بیان اینکه این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و الگوبرداری از معارف دینی و اسلامی در میان جامعه کار و تولید می‌باشد. افزود: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده‌های آنان که دارای بیمه تامین اجتماعی کارگری می‌باشند مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات خواهند بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک هفته تا پایان مهلت ارسال آثار زمان باقی مانده است گفت: متقاضیان شرکت در مسابقات انتخابی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور بایستی لوح فشرده حاوی فایل تصویری قرائت و ترتیل خود را تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲۳ آبانماه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تحویل نمایند.

او افزود: سال گذشته این مسابقات به صورت حضوری با شرکت ۲۰۰ نفر از نخبگان قرآنی جامعه کار و تولید استان برگزار شد.

اشرفی گفت: از میان شرکت کنندگان ۱۲ نفر به عنوان منتخب استانی به سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کارگری کشور اعزام شدند.

انتهای پیام / ط ا

شرکت ۲۰۰ نفر از نخبگان قرآنی جامعه کار و تولید استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار