تا ۴۰ روز آینده انجام می‌شود؛

رفع مشکل دفع نشدن و پس‌زدگی فاضلاب در منطقه عین ۲ اهواز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز از رفع مشکل دفع نشدن و پس‌زدگی فاضلاب منطقه عین۲ اهواز تا ۴۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: مشکل دفع نشدن و پس‌زدگی فاضلاب منطقه عین۲ اهواز تا ۴۰ روز آینده رفع خواهد شد.

او افزود: خط خروجی فاضلاب در منطقه عین ۲ انجام شد، اما خط قدیمی دفع فاضلاب این منطقه به طول ۳۵۰ متر نشست کرده است.

مریدی با اشاره به اینکه نشست این خط لوله باعث مسدود شدن مسیر شده است، اظهار داشت: این خط در عمق ۶ متری زمین قرار دارد و نگرانی‌هایی درخصوص عرض کم خیابان‌ها، ریزشی بودن خاک و استحکام کم منازل داریم از این رو امکان سپرکوبی وجود ندارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از پیمانکار طرح خواسته شد با افزایش مقدار بیمه کار را آغاز کند، عملیات بای‌پس فاضلاب نیز در این منطقه انجام شده و درصورت بارش باران نگرانی برای جمع شدن فاضلاب نداریم، اما برای آب‌های سطحی شهرداری باید چاره‌اندیشی کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز درخصوص خطر تلاقی آب آشامیدنی و فاضلاب در عین ۲ بیان داشت: بیشتر منازل این منطقه به صورت غیرمجاز و غیرفنی از لوله‌های آب انشعاب گرفته‌اند و از نقاط مختلف حتی جوی‌های آب این لوله‌ها را به منازل برده‌اند که امکان نشت فاضلاب به آب آشامیدنی وجود دارد، لذا ساکنان این مناطق باید در اسرع وقت برای گرفتن انشعاب مجاز اقدام کنند.

او ادامه داد: ساعت ۳ بامداد روز پنجشنبه با حضور نماینده، ولی فقیه در خوزستان و استاندار بازدیدی از این منطقه و روند اجرای طرح‌های فاضلاب داشتیم.

محله عین ۲ در ۲ کیلومتری جنوب غرب اهواز است که ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه در سال ۹۵ به شهر اهواز ملحق شد.

انتهای پیام/گ

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.