شاهین شهرداری بوشهر به پیروزی مقابل گل گهر نیاز دارد

سرمربی موقت تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید دیدار مقابل گل گهر سیرجان ۶ امتیازی است و تیمش به پیروزی مقابل گل گهر نیاز دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد کریمیان سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد: این مسابقه یک دیدار شش امتیازی است و تیم ما برای خروج از شرایط کنونی، به سه امتیاز مسابقه نیاز دارد. با تمرینات انجام شده و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، ان‌شاءالله بازی خوبی ارائه و سه امتیاز را کسب خواهیم کرد تا وضع خود را در جدول سر و سامان دهیم.

او با بیان اینکه شاگردانش به حمایت هواداران شاهین نیاز دارند، ادامه داد: دوست داریم تماشاگران از ما حمایت کنند. امیدوارم در حضور این هواداران، سه امتیازی خوب بگیریم و شرایط را برای تیم خود، مناسب کنیم. تماشاگران عزیز سه امتیاز می‌خواهند و این حق آنهاست. فکر می‌کنم استحقاق این را داریم که در این مسابقه، سه امتیاز را بگیریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط خوبی داریم. ما تا جایی که توان داریم، تلاش می‌کنیم و برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم. امیدوارم لطف خدا هم شامل حال ما شود.

سرمربی موقت تیم شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار داشت با چالش سرمربیگری در تیم شاهین و شرایط بسیار بد این تیم در لیگ نوزدهم مواجه شود یا خیر، گفت: انتظار چنین شرایط و چالشی را نداشتم. من با دل و جان برای اسم شاهین، تلاش می‌کنم و خودم را مدیون باشگاه می‌دانم. امیدوارم نتیجه‌ای حاصل شود که مردم خوشحال شوند. چون دوست ندارم خاطره بدی از ما به جا بماند و امیدوارم هر اتفاق خوبی که قرار است بیفتد، هرچه سریع‌تر رخ دهد.

 کریمیان با گلایه از خبرنگارانی که از او سؤالی نمی‌کردند، بیان کرد: دوست ندارم شرایط به گونه‌ای باشد که حوصله پاسخ دادن نداشته باشم. خبرنگاران کمتری به نشست خبری آمده‌اند و حوصله پرسش ندارند که خوب نیست. پس از مدت‌ها تیم شهرمان به سطح اول فوتبال کشور آمده و بهتر است همه کنار هم باشند، ما را به چالش بکشند و پویا باشند.

سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر گفت: تمام مسائل با یک نتیجه خوب حل می‌شود و خبرنگاران می‌توانند یک گوشه این گلیم را بلند کنند. امیدوارم شرایط مهیا باشد. باید زودتر دست به کار شویم. بازی فردا می‌تواند سرآغاز خوبی باشد و امیدوارم با کسب سه امتیاز، دل دوستان شاد شود.

 تشکر مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از هواداران

سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پیامی با تشکر از هواداران تیم فوتبال این باشگاه، نوشت: بدون شک راز ماندگاری و محبوبیت نام بزرگ شاهین وجود هوادارانی است که با تمام وجود در سخت‌ترین شرایط همراه و یاور تیمشان بوده‌اند.

در این پیام آمده است، حضور پرشور و مشتاقانه بعدازظهر چهارشنبه هواداران در محل برگزاری تمرین تیم شاهین شهرداری بوشهر باعث تقویت روحیه کادر فنی و بازیکنان شد، که این حضور ارزشمند را شایسته تشکر می‌دانم و امیدوارم روز جمعه با تلاشی مضاعف و همه جانبه شاهد یک پیروزی شیرین برای سفید پوشان بوشهری باشیم.

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۷:۴۵ فردا (جمعه هفدهم آبان) شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر مقابل گل گهر سیرجان به میدان می‌رود.

تماشای این بازی رایگان است، اما هواداران باید بلیت الکترونیکی رایگان تهیه کنند.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.