نشر و مطالب غیر واقع انتخاباتی در فضای مجازی جرم است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: انتشار مطالب غیر واقعی انتخاباتی هم مانند تولید اخبار جعلی جرم است و مورد تعقیب مدعی العموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی استان تاکید کرد: به مدیران (ادمین های) کانال‌های فضای مجازی در جلساتی متذکر شوید که نشر و باز نشر مطالبِ غیر واقع و تخریبی هم به مانند تولید این اخبار جرم است و مورد تعقیب مدعی العموم قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام قدرتی افزود: با رصد فضای مجازی می‌توان تهدید‌های این حوزه را به فرصتی برای رشد شور و هیجان انتخاباتی بدل کرد.

رییس کل دادگستری گفت: حضور حداکثری و سلامت انتخابات، صدای واحد ِ مسئولین قضایی، امنیتی، نظارتی و اجرایی است و این ادبیات واحد و هم زبانی، با هم دلی مدیران نتایج مثبتی را برای آحاد مردم در پی خواهد داشت.

او تاکید کرد: ما مسئولین وظیفه داریم با تضمین سلامت ِ همه مراحل انتخابات، حضور همه اشخاص حتی دارای حداقل نمره صلاحیت را در رقابت انتخاباتی فراهم کنیم.

حجت الاسلام قدرتی به مسولان و مدیران هم توصیه کرد: از اعمال جانبدارانه در حیطه وظایف خود به گونه‌ای که سبب شود از نامزد یا طیف خاصی حتی بصورت ضمنی حمایت شود جداً خودداری کنند.
انتهای پیام/.
 



رییس کل دادگستری قزوین: نشر و باز نشر مطالب غیر واقعی جرم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.