جشن آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) در شیراز

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) با حضور مردم ولایت‌مدار شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

جشن آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) در شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جشن بزرگ آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) و بیعت با قائم آل محمد (ص) با حضور مردم ولایت‌مدار در حرم مطهرشاهچراغ (ع) برگزار شد.

این مراسم مردم از بست شهید دستغیب در جوار آستان مقدس احمدی و محمدی علیهم السلام باندای لبیک یا مهدی آغاز شد و با استقبال خدام این حرم مطهر، لبیک گویان به داخل شبستان امام خمینی حرم مطهر ادامه یافت.

خواندن زیارت آل یاسین و مولودی خوانی و نقاره زنی خدام آستان مقدس احمدی و محمدی علیهم السلام بخشی از این مراسم بود.

جشن آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) در شیراز

مسئول بنیاد مهدی موعود فارس در این مراسم گفت: حضور مردم در این مراسم معنوی نشان از عشق و ارادت آن‌ها به امام زمان (عج) است و برکات شرکت در چنین برنامه هایی، به مومنان می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق با اشاره به وظایف مومنین در زمان انتظار فرج، گفت: به دنبال دیدن امام زمان نباشیم بلکه به دنبال دیدن کارهایمان توسط امام زمان باشیم.

جشن آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) در شیراز

مسئول بنیاد مهدی موعود فارس با بیان این که اخلاق نیکو زمینه ساز ظهور امام عصر است او افزود: در زمان غیبت برای نشر ارزش‌های دین تلاش کنیم، زیرا هر قدم که در این رابطه برداشته شود ثواب و پاداشی بس بزرگ از طرف خدا دارد.

حجت الاسلام حدائق افزود: در این مراسم معنوی با تشریح چگونگی به افزودامروز آغاز هزارو ۱۸۱ سال امامت امام زمان است، و پاداش‌های الهی متناسب با تلاش ما در توسعه دین است و هر شخص موظف است با زبان، فکر و عمل خود اسلام را یاری کند.

این جشن عید بیعت، همزمان با سراسر کشور، امسال برای دومین سال به همت جوانان مهدی یاور در شیراز برگزار شد.

همچنین این جشن با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، معاونت فرهنگی شهرداری و سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) در شیراز همراه بود.
انتهای پیام/م

مراسم جشن عید بیعت در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.