دبیر جشنواره ملی مهدویت عنوان کرد؛

برگزاری آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی مهدویت

حسینی گفت:آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی مهدویت روز پنجشنبه ۹ ربیع در مسجد مقدس جمکران برگزار می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی حسینی دبیر جشنواره ملی مهدویت گفت: پس از برگزاری اولین دوره جشنواره مهدویت که با حضور ۱۳۰۰ نفر از پژوهشگران و هنرمندان و اهالی فرهنگ در عرصه مهدویت برگزار شد، دومین جشنواره نیز از نهم ربیع کار خود را آغاز می‎کند.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت بیان کرد: در جشنواره امسال بخش‎هایی، چون بخش ادبی، هنری و کتابخوانی به عنوان بخش‎های اصلی جشنواره درنظر گرفته شده است و آثار با محوریت زمینه سازی ظهور و تمدن سازی با زیرموضوعات مختلف و کاربردی که به خلق آثار کاربردی در زمینه فرهنگ و هنر مهدویت ختم شود، به دبیرخانه ارسال می‎شود.

حسینی افزود: در جشنواره امسال رویکرد فرهنگی و هنری با محوریت جامعه دانشجویی مد نظر است و در این راستا "زمینه سازی ظهور و تمدن نوین اسلامی" به عنوان محور جشنواره انتخاب شده است.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت گفت: این جشنواره به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار می‎شود و مراکزی، چون مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها، مرکز تخصصی مهدویت، شهرداری قم، انجمن عکاسان قم و انجمن شعر آیینی نیز با این جشنواره همکاری دارند.

حسینی با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) تصریح کرد: آئین رونمایی از پوستر این جشنواره به یمن سالروز دوران امامت امام زمان (عج) در نهم ربیع الاول، مصادف با روز پنجشنبه ۱۶ آبان و با حضور مدیران عالی جهاددانشگاهی در محضر آیت‌الله العظمی علوی گرگانی برگزار می‎شود.

او گفت: بخش دوم برنامه افتتاحیه، برگزاری آیین رسمی افتتاحیه دومین جشنواره ملی مهدویت است که این برنامه با همکاری مسجد مقدس جمکران در تالار عصر آفتاب این مسجد شریف و از ساعت ۱۳:۳۰ آغاز می‌شود.

گفتنی است در این برنامه مراسم رونمایی از پوستر و اعلام رسمی برنامه‎های جشنواره توسط دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم و مسئول جشنواره انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی مهدویت برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.