وزیر ورزش و جوانان به کرمان می‌آید

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از سفر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به اتفاق هیئت دولت طی سه شنبه همین هفته به این استان خبر داد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به اتفاق هیئت دولت به این استان به بیان برنامه‌های این سفر پرداخت و گفت: مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح ۱۴ طرح با اعتبار ۱۱میلیارد و۱۰۰میلیون تومان و متراژ کل ۳۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع با استقبال مسئولان وارد فرودگاه کرمان می‌شود.

وی حضور در زنگی آباد برای ادای احترام به مقام شهید حاج یونس زنگی آبادی را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: سپس وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح سالن ورزشی فرح آباد از توابع شهرستان کرمان وارد این روستا می‌شود.

پاریزی افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی، بازگشایی مجموعه ورزشی بشری و ... در سراسر استان را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این سفر دانست و تصریح کرد: این ۱۳ پروژه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شوند.

او با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها، سرانه فضای ورزشی استان ۱۲ هزارم متر مربع افزایش می‌یابد، بیان داشت: بر این اساس، سرانه فضای ورزشی استان کرمان از ۴۵ صدم مترمربع به ۴۶۲ هزارم متر مربع می‌رسد و بدین ترتیب ۲.۵ درصد رشد پیدا می‌کند.

پاریزی دیدار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و بازدید از مجموعه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان برشمرد.

انتهای پیام/ب

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار