مدیر کل میراث فرهنگی ایلام خبر داد;

برگزاری ۱۰ دوره آموزش گردشگری در ایلام

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از برگزاری ۱۰ دوره آموزش گردشگری در شش ماهه نخست سال جاری در استان ایلام خبر داد.

برگزاری ۱۰ دوره آموزش گردشگری در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۰ دوره آموزش تخصصی گردشگری ویژه فعالان این بخش در راستای توانمند سازی نیرو‌های مرتبط با صنعت گردشگری شامل هتل، مهمانپذیر، مجتمع خدماتی و رفاهی، مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی، مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

او اظهار کرد: در بحث آموزش‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌های منطقه‌ای مهم است.

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام بیان کرد: آموزش در همه دوره‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و در دهه‌های اخیر نقش آموزش و بازنگری و نیز توسعه دانسته‌ها از جمله ضرورت‌هایی است که همه دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی به آن می‌پردازند و اهمیت می‌دهند.

او افزود: برگزاری این دوره‌ها برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است.

شنبه زاده اظهار کرد: این دوره آموزشی در راستای دانش افزایی راهنمایان در حوزه طبیعت گردی و بوم گردی و برای مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و غیره در حوزه اصول برنامه ریزی برای تعیین بازار‌های هدف به جهت جذب گردشگر و شناسایی انواع نیاز‌های گردشگران برگزار شد.

او بیان کرد: این طرح شامل دوره‌هایی از جمله گردشگری پایدار، آشنایی با صنعت گردشگری، مدیریت و کیفیت در صنعت گردشگری، فناوری جدید در گردشگری، مهارت‌های عبور از بحران‌های منطقه‌ای در حوزه گردشگری، رفتار حرفه‌ای در صنعت گردشگری، تبیین آئین نامه‌های ابلاغی برای دفاتر و واحد‌های پذیرایی است.

انتهای پیام/ ن

برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.