پایان بازسازی بیش از ۴ هزار واحد خسارت دیده در زلزله

فرماندار قصرشیرین گفت: در مجموع در این شهرستان چهار هزار و ۵۶۴ واحد شهری و روستایی که در زلزله‌های آبان سال ۹۶ و آذر ۹۷ آسیب دیدند، پایان یافته است.

پایان بازسازی بیش از ۴ هزار واحد خسارت دیده در زلزلهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین  گفت:  از مجموع واحد‌ها سه هزار و ۶۱۴ واحد شهری و ۹۵۰ واحد روستایی است که تسهیلات مقاوم سازی در اختیار آن‌ها قرار گرفت و مالکان این واحد‌ها توانستند تعمیرات آن‌ها را در یک پروسه زمانی کوتاه انجام دهند و اکنون در این واحد‌ها ساکن هستند.

 او با بیان اینکه باسازی واحد‌های شهری ۸۵ درصد و در روستا‌ها ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: در جریان زلزله در مجموع ۹۶۰ واحد در شهر و روستای این شهرستان تخریب شد که که تمامی واحد‌های تخریبی زلزله آبان ۹۶ روستایی تکمیل شده و عملیات ساخت و ساز واحد‌های زلزله آذر ۹۶ اکنون در حال انجام است و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ضمن اینکه بازسازی واحد‌های مسکونی شهری نیز با پیشرفت ۸۵ درصد در دست اقدام است.

تاتار ادامه داد: ۶۷۷ واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان که در جریان زلزله‌های ۲ سال گذشته تخریب شده بود، ساخته شد که از مجموع این واحد‌های تازه احداث شده، ۳۸۴ واحد روستایی و ۲۸۳ واحد شهری است.

 

 انتهای  پیام/ز

 

اتمام واحدهای بازسازی شده در مناطق زلزله زده 

برچسب ها: زلزله ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.