دو افسر پلیس بازیکن معروف را با شوکر به قتل رساندند + عکس

با اعلام مرکز جنایی بریتانیا، یکی از افسران پلیس انگلیس به قتل دالیان اتکینسون ستاره سابق باشگاه منچسترسیتی متهم شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «دالیان اتکینسون» بازیکن اسبق تیم‌های استون ویلا و منچسترسیتی، در سال ۲۰۱۶ در ۴۸ سالگی طی درگیری با پلیس خارج از خانه پدرش در محله «تلفورد» جان خود را از دست داد. حال خبر می‌رسد که مرکز جنایی بریتانیایی دو مامور پلیس پایین رتبه را در این حادثه متهم شناخته است. یکی از این از ماموران متهم به آسیب جسمی دالیان است.

دو افسر پلیس بازیکن معروف را با شوکر به قتل رساندند + عکس

بر اساس تحقیقات به نظر می‌رسد اتکینسون بر اثر استفاده بیش از اندازه از شوکر جان خود را از دست داده است. پلیس بخش West Mercia قصد دستگیری او را داشت که با مقاومت او مواجه شد و پلیس رو به استفاده از شوکر آورد. اتکینسون پس از این حادثه در روز پانزدهم آگوست ۲۰۱۶ در بیمارستان دوام نیاورد و تسلیم مرگ شد.

اکتبر سال گذشته مرکز پلیس پرونده را به مرکز جنایی ارجاع داد تا مورد بازرسی قرار بگیرد. مرکز پلیس مستقل انگلیس در این باره گفته بود: «تحقیقات نشان می‌دهد پلیس با شوکر به آقای اتکینسون پس از ممانعت‌های ایشان تماس داشته است.»» جنی هاپکینز» از مرکز جنایی هم در این خصوص گفت: «امروز ما یکی از افسران پایین‌رتبه را به اتهام قتل و دیگری را به صدمه زدن به قربانی متهم می‌دانیم. این گزارش به خانواده آقای اتکینسون تحویل داده شده است. این تصمیم پس از بررسی‌های دقیق شواهد و مدارک گرفته شده است.»

منبع: رکنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار