اجرا نشدن پروژه صیادی متناسب با نیاز در آبادان و خرمشهر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هیچ پروژه صیادی متناسب با نیاز صیادان، در شهرهای آبادان و خرمشهر اجرا نشده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  دیروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه صید، صیادی و آبزی پروری شهرستان که با حضور رئیس کل شیلات کشور در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد با اشاره به اینکه مسائل مرتبط با حوزه صید و صیادی را از ابتدای دوره مجلس دنبال کرده ایم، گفت: بیشترین ماهیان در جنوب غرب کشور یعنی شهرستان های آبادان و خرمشهر صید می شود اما کمترین پروژه صیادی که متناسب با نیاز صیادان باشد در این دو شهرستان طراحی، برنامه ریزی، اجرا و یا در حال اجرا نیست.

او ادامه داد: منابعی که در این باره برای شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار پیش بینی شده یا با تاخیر همراه بوده و یا اگر هم اعتباری بوده، تزریق نشده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی  خطاب به رئیس کل شیلات کشور گفت: دلایل قیمت بالای ماهی با توجه به اینکه در محل صید قرار داریم چیست؟ این مسئله سبب نارضایتی مردم شده ضمن اینکه صیادان نیز در بحث قیمت بالای ادوات و سوخت شان ناراضی اند.

انتهای پیام/ د

اجرا نشدن هیچ پروژه صیادی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.