پیروزی پرگل مدعیان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۷ آبان ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۷ آبان ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های اصفهان، بندرانزلی، بم، ایلام، سنندج و شیراز پیگیری شد. در پرگل‌ترین بازی این هفته تیم شهرداری بم با ۶ گل رقیب اصفهانی خود را شکست داد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. نتایج دیدار‌های این هفته به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان ۳ - ۳ شهرداری سیرجان

حساس‌ترین بازی این هفته با نتیجه تساوی به پایان رسید تا تیم سیرجان از رده دوم جدول به رده سوم سقوط کند. در این بازی ملیکا متولی، شبنم بهشت و سهیلا نظام آبادی گل‌های شهرداری سیرجان را به ثمر رساندند. سپاهان هم با دبل شقایق روزبهان و تک گل هاجر دباغی یک امتیاز این بازی را کسب کرد تا برای دیدار هفته آینده آماده شود.

ملوان بندرانزلی ۴ - ۱ پارس جنوبی بوشهر

تیم ملوان بندرانزلی بعد از هفته‌ها ناکامی طعم پیروزی را چشید. گل‌های ملوان در این بازی با دبل افسانه اقبال و تک گل هانیه رحیمی و زهرا معصومی به ثمر رسید.

شهرداری بم ۶ - ۰ ذوب آهن اصفهان

در پرگل‌ترین بازی این هفته تیم صدرنشین شهرداری بم با ۶ گل حریفش را از میان برداشت. شهرداری تا اینجای فصل بدون شکست در صدر جدول قرار دارد.

پالایش گاز ایلام ۱ - ۲ هیئت فوتبال البرز

هیئت البرز بعد از ناکامی‌های هفته پیش، در بازی این هفته با گل‌های فاطمه خندان و سارا قمی سه امتیاز این دیدار را کسب کردند تا باانگیزه بالایی به مصاف هفته ششم فوتبال بانوان بروند.

آذرخش کردستان ۳ - ۰ آویسا خوزستان

تیم رده سومی آذرخش در بازی این هفته هتریک کرد تا به جایگاه دوم جدول صعود کند. در این بازی الهام فرهمند دبل کرد و سمیه خرمی گل سوم آذرخش را به ثمر رساند تا این تیم دست پر به مصاف دیدار هفته آینده برود.

زاگرس شیراز ۰ - ۲ همیاری آذربایجان غربی

تیم همیاری ارومیه بعد از ناکامی‌های هفته گذشته با ۲ گل مقابل رقیب شیرازی اش به برتری رسید. این تیم به دلیل مشکلات مالی زمین تمرینی مناسبی در این هفته‌ها نداشت.


بیشتر بخوانید: دباغی: داوران لیگ بانوان در حد استان هستند


انتهای پیام/

نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار