صدرنشینی سایپا در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۷ آبان ماه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۱۷ آبان ماه با برگزاری پنج دیدار در شهر‌های رفسنجان، کرمان، اصفهان، مشهد و آبادان به پایان رسید و در پایان این هفته تیم سایپا تهران با پیروزی بر حریف خود صدرنشین نیم فصل لیگ بانوان شد.

مس رفسنجان ۱ - ۱ ملی حفاری ایران

حساس‌ترین دیدار این هفته با تساوی صدرنشینان به پایان رسید تا سایپا قهرمان نیم فصل لیگ شود. تیم مس در جایگاه دوم و ملی حفاری در جایگاه سوم قرار گرفتند. گل تیم رفسنجان را در این بازی هما آقایی به ثمر رساند.

دختران کویر مس کرمان ۱ - ۵ سایپا تهران

سایپا تهران با کسب این پیروز به عنوان قهرمان نیم فصل به تعطیلات می‌رود. در این بازی مارال ترکمان و شهین افلاکی هر کدام ۲ گل برای تیم سایپا به ثمر رساندند، گل پنجم سایپا از گل به خودی مدافع حریف به ثمر رسید. تک گل دختران کویر کرمان را زهرا اسدی به ثمر رساند.

نامی نو اصفهان ۶ - ۳ پویندگان صنعت فحر شیراز

در یکی از پرگل‌ترین بازی‌های این هفته تیم نامی نو قهرمان فصل گذشته لیگ بانوان با به ثمر رساندن ۶ گل از سد حریف شیرازی خود عبور کرد. در این بازی فهیمه ارزانی ۲ گل و مهسا علی مددی، راضیه پارسه، مهسا نظری و نسترن مقیمی هر کدام یک گل برای نامی نو به ثمر رساندند.

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۱۱ - ۳ رهیاب تهران

در پرگل‌ترین دیدار این هفته تیم خراسان با به ثمر رساندن ۱۱ گل در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت تا به مصاف تعطیلات نیم فصل لیگ برود. در این بازی سارا شیربیگی ۶ گل برای تیم هیئت خراسان زد، طناز آرمات برای مشهدی‌ها دبل کرد، محدثه محمدی و نسیمه غلامی هم یک گل به ثمر رساندند. گل یازدهم هیئت خراسان از گل به خودی مدافع حریف به دست آمد. گل‌های رهیاب را یگانه خلیلی، ستایش حسینی و نارمیلا فتحی به ثمر رساندند.

پالایش نفت آبادان ۲ - ۱ شهروند ساری

تیم پالایش با ۲ گل حریف را از پیش رو برداشت تا با کسب سه امتیاز این بازی خانگی نیم فصل لیگ بانوان را به پایان برساند.


بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل مدعیان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار