تأکید لاریجانی بر رفع نیاز‌ها و اسکان اضطراری آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی

رئیس مجلس خواستار امدادرسانی فوری دستگاه‌های مسئول با استفاده از همه امکانات، درمان مصدومان، اسکان اضطراری و رفع نیاز‌های آسیب دیدگان از این حادثه شد.

تاکید رئیس مجلس بر رفع نیاز‌ها و اسکان اضطراری آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقیبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز( جمعه ۱۷ آبان) با صدور پیامی، ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، جان باختن ۵ تن از هموطنامان را در این حادثه تسلیت گفته، خواستار امدادرسانی فوری دستگاه‌های مسئول با استفاده از همه امکانات، درمان مصدومان، اسکان اضطراری و رفع نیاز‌های آسیب دیدگان از این حادثه شد. متن پیام  لاریجانی بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه زمین‌لرزه در استان آذربایجان شرقی که باعث جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیز و یا آسیب دیدن اماکن مسکونی آنان شد، موجب تاسف گردید.

مردم شریف ایران همواره با همت بلند و روحیه صبر خود این گونه حوادث غیرمترقبه را پشت سر گذاشته و به کمک هموطنان آسیب‌دیده شتافته، یار و مددرسان آنان بوده‌اند.

لازم است نهاد‌ها و سازمان‌های مسئول در امر امداد و نجات در اسرع وقت و با بهره‌گیری از همه امکانات موجود به یاری آسیب دیدگان از زلزله، رفع نیاز‌ها و اسکان اضطراری آنان و درمان مصدومان و مجروحان بپردازند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همدردی با مردم شریف مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی، از درگاه خداوند متعال برای مصدومان و مجروحان سلامتی و شفای عاجل و برای جان باختگان رحمت و مغفرت مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی


بیشتر بخوانید: امدادرسانی کادر درمانی بیمارستان‌های ارتش به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار