سولسشیر: گرین وود شبیه فن پرسی است

سرمربی منچستر یونایتد گفت: گرین وود در حین ضربات آخر کاملا خونسرد است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سولسشیر سرمربی منچستر یونایتد سبک بازی میسون گرین وود را همانند رابین فن پرسی بازیکن سابق این تیم می‌داند و اعتقاد دارد که این بازیکن جوان همچنان باید به یادگیری ادامه دهد.

میسون گرین وود تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته است و در ۱۲ بازی این فصل ۳ بار گلزنی کرده است. او در بازی شب گذشته برابر پارتیزان بلگراد گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا مقدمه‌ای برای گل‌های بعدی شیاطین سرخ و در نهایت پیروزی آن‌ها در هفته چهارم لیگ اروپا باشد.

در همین حال اوله گنار سولسشیر در پاسخ به این سوال که آیا میان گرین وود و فن پرسی مهاجم سال‌های نه چندان دور این تیم شباهتی وجود دارد گفت: قطعا همینطور است. او هم در حین ضربات آخر کاملا خونسرد است. این یک ویژگی ذاتی گرین وود است. او در ضربات آخر از پای چپ و پای راست استفاده می‌کند و به نظر من هنوز نمی‌داند کدام یکی از آن‌ها بهتر است.


بیشتر بخوانید: گرین وود رکورد وین رونی را شکست


سرمربی نروژی منچستر یونایتد در ادامه گفت:  دفاع در برابر گرین وود برای هر مدافعی بسیار دشوار است. او در تمرینات روی ضربات آخر کار می‌کند و من هر روز این را می‌بینم.   نکته مثبتی که درباره گرین وود وجود دارد این است که او می‌تواند در اولدترافورد و در مقابل جمعیت زیادی که در ورزشگاه هستند، به همین خوبی عمل کند. گرین وود تحت تاثیر جو قرار نمی‌گیرد و با آرامش بازی را دنبال می‌کند. گرین وود چه با دوستش در پارک بازی کند و چه در فینال یک جام معتبر باشد، در هنگام ضربه  آخر به یک شیوه عمل می‌کند.  

سولسشیر با تاکید بر این که چیز‌های زیادی وجود دارد که گرین وود باید آن‌ها را یاد بگیرد گفت: گرین وود به تازگی از تیم زیر ۱۸ ساله‌ها به تیم اصلی رسیده و هر روز با تیم اصلی تمرین می‌کند. در چنین شرایطی شما باید به خوبی نقشتان را ایفا کنید تا توسط چنین گروهی پذیرفته شوید.  

او افزود: اگر گرین وود توانایی هایش را در تمرینات نشان دهد و خودش را به عنوان بهترین گزینه برای بازی کردن اثبات کند، هر بازی در ترکیب قرار می‌گیرد اما او بازیکن کم سن و سالی است و باید پذیرفت که ممکن است گاهی اوقات دچار نوسان شود و افت کند.


بیشتر بخوانید: مهاجم منچستریونایتد مورد انتقاد هواداران قرار گرفت


سولسشیر با تاکید بر اینکه گرین وود  آینده روشنی خواهد داشت عنوان کرد: ممکن است چند سال طول بکشد تا او بتواند جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی پیدا کند. من سرمربی منچستر یونایتد هستم و از بهترین روش‌ها برای تبدیل کردن گرین وود به بهترین بازیکن استفاده خواهم کرد.   او در حال تبدیل شدن به بازیکن بزرگی است، اما واقعا گاهی اوقات زمان مناسبی برای بازی کردن او نیست. گرین وود می‌داند که چرا خیلی فرصت بازی کردن ندارد.  

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی منچستر یونایتد درباره میسون گرین وود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار