مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

سرانه ورزشی شهرستان داراب به حد مطلوب نزدیک شده است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: سرانه ورزشی شهرستان داراب به حد مطلوب نزدیک شده است.

سرانه ورزشی شهرستان داراب به حد مطلوب نزدیک شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر علی کامیاب در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه ورزشی در شهرستان داراب و زرین دشت با اذعان به عقب ماندگی این شهرستان در حوزه زیرساخت‌های ورزشی در سال‌های گذشته، افزود: به جرأت می‌توان گفت این زیرساخت‌ها در دولت کنونی جهشی بی سابقه داشته است.

او با بیان اینکه از مجموع ۱۸ زمین چمن مینی فوتبال برنامه ریزی شده برای احداث در روستا‌های داراب در سال ۹۸ هفت زمین امروز به بهره‌برداری رسیده است افزود:مابقی زمین‌ها نیز تا ابتدای دی ماه آتی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

دبیر شورای عالی ورزش استان بهره مندی ۳۵ روستای شهرستان داراب از زمین چمن مینی فوتبال را بخشی از خدمات دولت به این شهرستان عنوان کرد و گفت: ۱۰ سالن ورزشی نیز در این دولت در شهرستان داراب کلنگ زنی شده است که در این میان سالن چند منظوره روستای بانوج آماده افتتاح و سه سال دیگر در روستا‌های بازرگان، پاسخن و فدامی مراحل پایانی تکمیل خود را پشت سر می‌گذارند.

کامیاب با اشاره به تبدیل زمین چمن بزرگ این شهرستان به چمن مصنوعی و افتتاح آن توسط وزیر ورزش و جوانان افزود: تجربه خشک شدن زمین چمن مجموعه شماره یک این شهرستان به دلیل مشکلات ناشی از کم آبی نشان داد که تصمیم برای احداث زمین‌های چمن مصنوعی در استان تصمیمی اشتباه نبوده است.

او افتتاح خانه جوان و خوابگاه ورزشکاران در شهرستان داراب را در خدمت دیگر اداره کل ورزش و جوانان فارس به جوانان و مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: انجام این خدمات بدون حمایت استاندار و وزیر ورزش و جوانان و همچنین همراهی فرماندارشهرستان ممکن نبوده است.

کامیاب اعتبارات سالانه ورزشی داراب در چهار سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان برای هر سال عنوان کرد و گفت: این اعتبارات از محل اعتبارات ملی، طرح‌های عمرانی وزارت نفت و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بوده که حاصل آن رسیدن سرانه ورزشی داراب به حد مطلوب است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اقدامات انجام شده در داراب را مطلوب، اما فاصله دار با شرایط ایده‌آل دانست و با عذر خواهی از مردم به دلیل تاخیر در تکمیل و بهره‌برداری از برخی زمین‌های چمن در این شهرستان گفت: هیچ‌کس به خصوص نماینده مردم در مجلس در خصوص این تأخیر مقصر نیست.

او تأخیر در اختصاص منابع مالی و مشکلات و ناشی از تحریم را دو عامل مهم در تکمیل این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: با نگاه ویژه استاندار فارس به این شهرستان بخش عمده‌ای از مشکلات موجود مرتفع شده است.

گفتنی است امروز جمعه و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، کلنگ احداث ۴ زمین چمن مصنوعی در شهرستان داراب به زمین زده شد.
انتهای پیام/م 

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های ورزشی در شهرستان داراب و زرین دشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار