راهپیمایی نمازگزاران جمعه در حمایت از جمعه‌های بازگشت فلسطین

قطعنامه راهپیمایی نمازگزاران در محکومیت جنایات اسرائیل وحمایت از راهپیمایی های جمعه بازگشت مردم فلسطین در اراک را در این خبر بخوانید.

راهپیمایی حمایت از جمعه‌های بازگشت فلسطینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مردم ولایتمدار شهر اراک که ظهر جمعه به منظور اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مصلای بیت المقدس این شهر حضور یافته بودند، پس از اقامه نماز، با حضور در راهپیمایی حمایت از جمعه های بازگشت فلسطین، حد فاصل ابتدای خیابان دانشگاه تا میدان سلمان فارسی را پیمودند و در این مسیر با مشت های گره کرده و فریادهای رسا، بیزاری خود را از دشمن متجاوز صهیونیستی و حامیان آن اعلام کردند.

در قطعنامه راهپیمایی نمازگزاران جمعه اراک در محکومیت جنایات اسرائیل وحمایت از راهپیمایی های جمعه بازگشت مردم فلسطین آمده است: آزادی قدس شریف و رهایی مردم فلسطین به یک مسئله و خواست جهانی تبدیل شده است و جبهه سلطه و صیهونیسم با شکست رویای تسلط از نیل تا فرات و تحقق خاورمیانه بزرگ به توطئه‌های پلید و جدیدی مانند معامله قرن و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی روی آورده است، ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن حمایت از انتقاضه بازگشت، مواضع خود را با بانگ رسای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر و مرگ بر اسرائیل به جهانیان اعلام میداریم.

۱-آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیستی و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبری سرنوشت ساز حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری دانسته و تمامی همت و توانمندی‌های مادی و معنوی خود را در راستای تحقق این فریضه بزرگ دینی و انقلابی به کار خواهیم گرفت.

۲-ما با اعلام حمایت و پشتیبانی از راهپیمایی‌های جمعه‌های بازگشت فلسطینیان، مراتب نفرت و انزجار قلبی خود را از سکوت خفت بار مجامع جهانی مدعی دروغین حقوق بشر در برابر نسل کشی وجنایات ضد بشری رژیم جعلی صیهونیستی در غزه و کرانه باختری و اقدام مذبوحانه آنان برای نابودی هویت وتاریخ فلسطین بایهودی سازی سرزمین‌های اشغالی را اعلام میداریم.

۳- تنها راه حل مسئله فلسطین را تداوم مقاومت در برابر جبهه کفر غربی عبری وعربی دانسته و تا محو غده سرطانی اسرائیل و بازگشت آوارگان فلسطینی به وطنشان در کنار مردم فلسطین خواهیم ماند.

۴- ماهمچنان آمریکای در حال افول و فروپاشی را دشمن شماره یک بشریت دانسته و حمایت‌های گسترده این طاغوت اعظم را از رژیم جعلی صیهونیستی را به شدت محکوم می‌نمائیم.

۵-ماوحدت و همگرایی و یکپارچگی گروهی فلسطین در برابر رژ یم غاصب صیهونیستی را از مهم‌ترین الزامات و مقدمات تحقق آزادی فلسطین و اخراج اشغالگران از این سرزمین مقدس میدانیم.

انتهای پیام/ ر

قطعنامه راهپیمایی نمازگزاران بعد از خواندن نماز جمعه

برچسب ها: فلسطین ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.