استقبال بیش از پنج هزار نفر از جشنواره انار چینی مبارکه +تصاویر

دبیر اجرایی جشنواره انارچینی مبارکه تفت گفت: بازدید کنندگان در این جشنواره بدون واسطه در چیدن انار و تهیه محصولات آن مشارکت می‌کنند.

بهرام بهمردی، دبیر اجرایی جشنواره انار چینی روستای مبارکه تفت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره برگزاری این جشنوراه در روز‌های ۱۶ و ۱۷ آبان ماه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در روستای مبارکه، گفت: در روز اول برگزاری جشنواره انار چینی این روستا بیش از پنج هزار نفر بازدید کننده داشت.

بهمردی افزود: بازدیدکنندگان در این جشنواره بدون واسطه در چیدن انار از درختان، پخت رب انار و دیگر برنامه‌ها مشارکت می‌کنند که خود باعث جذب بیشتر گردشگر به این جشنواره شده است.

او اظهار داشت: در این جشنواره محصولات و مشتقات انار، خوراکی‌ها و انواع نوشیدنی‌های محلی در قالب بیش از ۴۰ غرفه به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره انار چینی روستای مبارکه تفت افزود: بازدید از اماکن تاریخی روستای مبارکه، گردشگری کودکان، بازدید از آسیاب آبی غنیمت مبارکه که به تازگی مرمت و بازسازی شده از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

با توجه به ظرفیت بالای شهرستان تفت در تولید انار و افزایش برداشت این محصول در سال جاری نسبت به پارسال، سلسه جشن‌های انار در روستای هدف گردشگری مبارکه، باغ صدری (نمیر) تفت و کوچه باغ‌های احمد آباد برگزار می‌شود.

استقبال بیش از پنج هزار نفر از جشنواره انار چینی مبارکه +تصاویر

استقبال بیش از پنج هزار نفر از جشنواره انار چینی مبارکه +تصاویر

استقبال بیش از پنج هزار نفر از جشنواره انار چینی مبارکه +تصاویراستقبال بیش از پنج هزار نفر از جشنواره انار چینی مبارکه +تصاویر

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار