رونمایی از کتاب خالکوبی پروانه بر اژد‌ها

آیین رونمایی از کتاب خالکوبی پروانه بر اژد‌ها سروده بهزاد خواجات در کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم آیین رونمایی کتاب و بررسی کتاب خالکوبی بهزاد خواجات با حضور جمعی از شاعران استان، یزدان سلحشور شاعر و منتقد ادبی، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، جوکار رییس دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز، یاری از شاعران برجسته استان و جمعی از علاقمندان و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در بخش مرجع کتابخانه مرکزی استان برگزار گردید.

در این جلسه؛ سلحشور، نائل و یاری در خصوص ویژگی‌ها و جنبه‌های شعر خواجات و خصوصا اثر اخیر او یعنی خالکوبی پروانه بر اژد‌ها صحبت کردند.

سلحشور، خواجات را از مبدعان و آغازگران شعر دهه ۷۰ دانست و گفت: کتاب خالکوبی پروانه بر اژد‌ها به رغم سادگی و کوتاهی شعر‌ها از بدیع‌ترین آثار خواجات و تدوام اولین اثر او یعنی چند پرنده مانده به مرگ است.

در ادامه این مراسم، نائل و یاری نیز در خصوص شعر خواجات صحبت کردند و در پایان مراسم رونمایی از کتاب خالکوبی پروانه بر اژد‌ها برگزار گردید.

بهزاد خواجات از شاعران به نام خوزستانی است. از جمله آثار او چند پرنده مانده به مرگ، جمهور، حکمت مشا، منازعه در پیرهن، در وضعیت کوانتوم و صفر سفر را می‌توان نام برد.

کتاب خالکوبی پروانه بر اژد‌ها در سال ۱۳۹۸ به همت انتشارات فصل پنجم منتشر شده است.

انتهای پیام/گ

رونمایی از کتاب یک شاعر خوزستانی

برچسب ها: شعر ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار