اعلام نتایج مسابقات اسب سواری پاییزه در ایلام

رئیس هیات سوارکاری ایلام گفت: مسابقات اسب دوانی پاییزه استان ایلام با حضور سوارکارانی از تمام شهرستان‌های ایلام روز جمعه برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

اعلام نتایج مسابقات اسب سواری پاییزه در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علائی نژاد رئیس هیات سوارکاری ایلام گفت: یک دوره مسابقات اسب دوانی پاییزه استان ایلام در بخش کارزان جنب کارخانه سیمان ایلام با حضور فرماندار سیروان، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، مدیرعامل کارخانه سیمان و مسئولان محلی برگزار شد.

او ادامه داد: در این رقابت‌ها اسب‌هایی از نژاد‌های کرد، عرب و دوخون در یکی از پیست‌های استاندارد کشور به مسافت یک هزار و ۲۰۰ متر به رقابت پرداختند.

علائی نژاد با بیان اینکه این مسابقات در پنج کوروس برگزار شد اظهار کرد: در هر کورس سه سوار کار انتخاب شد و در پایان به ۱۵ سوارکار برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

او افزود: در رقابت‌های اسب دوانی که در پنج کورس برگزار شد اسب سوار مبین قامشلو با اسب کوردان در کورس نخست عنوان نخست، نیما ناظری با اسب طلا عنوان دوم و یداله حاتم زاده با اسب طوفان مانشت عنوان سوم را کسب کرد.

رئیس هیات سوارکاری ایلام بیان کرد: در کورس دوم احمدرضا صیادی با اسب نچیر، علی مرادی با اسب زلزله و علی والایی با اسب بیقرار به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

او اظهار کرد: در کورس سوم علیرضا رحیمی با اسب کلهر، بهرام کاکی با اسب رعد و مجید متین با اسب ژنرال و در کورس چهارم نیز رضا ناظری با اسب گیسو و گل مرجان مقام اول و دوم و امیرضا محسنی با اسب کوماس سوم شد.

علائی نژاد افزود: در کورس پنجم نیز رضا علائی نژاد با اسب ژنرال، حجت کاکی با اسب حیران و سعید خاکی با اسب آسو به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ ن

برگزاری مسابقات اسب سواری پاییزه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.