علوی: فردا صبح در سایت فدراسیون F۵ زده و فهرست تیم ملی را ببینید

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره زمان اعلام اسامی تیم ملی بزرگسالان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل نپال بیان کرد: برد مقتدرانه این تیم و همچنین نتایج خوب تیم ملی ساحلی را به مردم ایران تبریک گفته و انشالله این نتایج پنچ شنبه هفته آتی با پیروزی تیم ملی بزرگسالان مقابل عراق تکمیل شود.

او درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مارک ویلموتس اظهار داشت: او سرمربی بی شک سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است. تا امروز (شنبه) پول به حساب او واریز نشده بود، اما پس از تلاش‌های ریاست فدراسیون و رایزنی‌های صورت گرفته در ابعاد مختلف در حوزه مالی و بین الملل این مباحث رو به اتمام است. یک شنبه عصر یا دوشنبه میزبان اهالی رسانه در مرکز ملی فوتبال در تمرین تیم ملی هستیم که ویلموتس و بازیکنان لژیونر هم در آن تمرین حضور دارند.

او درباره زمان اعلام فهرست تیم ملی گفت: اگر فردا صبح پای کامپیوتر بنشینید با کلیک دکمه F۵ روی سایت فدراسیون فوتبال فهرست تیم ملی را می‌بینید!


بیشتر بخوانید: علوی: فیفا درباره میزبان بازی‌ها تصمیم می‌گیرد/ ۳ قسط از مطالبات ویلموتس را پرداخت کردیم


علوی درباره اینکه آیا مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران قهر کرده بود، گفت: بازهم از رسانه‌های عزیزمان در ۲ موضوع تشکر می‌کنم. هر روز در رسانه‌های بین المللی می‌دیدیم که درباره میزبانی بازی با عراق می‌گویند اینگونه و آنگونه می‌شود، اما همکاران رسانه‌ای مان با درک شرایط آرامش بخشیدند تا فیفا و AFC با رایزنی‌های فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرند. موضوع دیگر بحث پرداخت کادرفنی تیم ملی بود که آنجا هم رسانه‌ها ما را همراهی کردند که این موضوع انجام شود.

او تصریح کرد: همراهی ویلموتس جای تقدیر دارد. حتی او تماس یکی از رسانه‌های داخلی را هم پاسخ نداده و سکوت کرده بود.

انتهای پیام/

اظهارات علوی درباره اسامی تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار