سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو:

از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم/ مزد تلاش خود را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازیکنان کار بزرگی انجام دادند، از آنان و هواداران ممنون هستم.

از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم/ مزد تلاش خود را گرفتیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری بعد از بازی با تیم پارس جنوبی در مشهد،گفت: یک موقعیت ۵۰ درصدی هم به تیم پارس جنوبی ندادیم و مزد تلاش خود را گرفتیم.

او تصریح کرد: بازی به نسبت سختی بود و تیم حریف در لایه دفاعی سختی رفته بود، نیمه اول باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: نیمه دوم گل زیبا و قشنگی زدیم و توانستیم از دفاع فشرده تیم حریف با ارسال توپ از کنار رد شویم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

گلمحمدی افزود: بازی حساسی بود بازیکنان ما استرس داشتند، سه امتیاز خانگی برای ما خیلی مهم بود، در ضربات آخر دقیق بودیم و از کسب این سه امتیاز خوشحال هستیم.

او تصریح کرد: بازیکنان کار بزرگی انجام دادند، از آنان و هواداران ممنون هستم. نقطه قوت ما این بود که توانستیم گل نخوریم.

فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی جم به خاطر محرومیت در این نشست حاضر نشد بنابراین مرتضی اسدی مربی این تیم در نشست خبری، گفت: به تیم شهرخودرو مشهد به خاطر این برد تبریک می‌گوییم، بازیکنان ما زحمت کشیدند، ۲ موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد شد، به هر حال لیگ ادامه دارد.

او تصریح کرد: ما با یک تیم قوی و مدعی خارج از خانه بازی کردیم، به نظر من تیم شهرخودرو مشهد شانس قهرمانی دارد ضمن اینکه یک خطای مسلم را داور ندید علاوه بر آن تیم شهرخودرو از حمایت طرفداران خود برخوردار بود که توانست روی بازیکنان ما استرس ایجاد کند.

در ابتدای این نشست نیز امیر صادقی فر مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی جم، گفت: برخی تماشاگرنما‌ها به سرمربی تیم ما توهین می‌کردند، ولی نیروی انتظامی واکنشی نداشت.

تیم شهرخودرو در چهارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر تیم پارس جنوبی را در مشهد شکست داد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو  بعد از بازی با تیم پارس جنوبی در مشهد

برچسب ها: فوتبال ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.