لیگ‌های معتبر اروپایی؛

کار آسان بارسا و رئال در لالیگا / جدال جذاب دورتمند و بایرن برای رسیدن به صدر

رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب شنبه شاهد برگزاری دیدار‌های مهم و جذابی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز شنبه و فردا شاهد دیدار‌ها و رقابت‌های مهمی است و تیم‌های مدعی در کشور‌های مختلف به مصاف حریفانشان می‌روند.  

کار آسان بارسا و رئال در لالیگا / جدال جذاب دروتموند و بایرن برای رسیدن به صدر

هفته دوازدهم لیگ جزیره

مهم‌ترین بازی امروز رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره مصاف تیم‌های لستر سیتی و آرسنال است. لستر سیتی با ۲۳ امتیاز تیم سوم جدول رده بندی است و آرسنال هم با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد، شاگردان امری به دنبال آن هستند تا بعد از سال‌ها به عنوان یک مدعی جدی در لیگ جزیره مطرح باشند با این حال خیلی موفق نبوده اند و اگر می‌خواهد در جدول رده بندی به شرایط بهتری برسند باید برنده دیدار امشب باشند.  

شاگردان فرانک لمپارد هم در یکی دیگر از دیدار‌های مهم امروز میزبان کریستال پالاس هستند، آبی‌های لندن با ۲۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لستر سیتی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارند، آن‌ها امروز این شانس را دارند تا با پیروزی برابر کریستال پالاس حتی به صورت موقت به رده دوم جدول هم برسند. دیگر بازی مهم امروز هم مصاف تیم‌های تاتنهام و شفیلد یونایتد است، شاگردان پوچتینو برای فرار از بحران و میانه جدول باید در بازی امشب برنده باشند و به شانزدهمین امتیازشان برسند.

کار آسان بارسا و رئال در لالیگا / جدال جذاب دروتموند و بایرن برای رسیدن به صدر

برنامه کامل رقابت‌های لیگ جزیره به شرح زیر است: 

چلسی - کریستال پالاس (۱۶:۰۰)
نیوکاسل - بورنموث (۱۸:۳۰)
ساوتهمپتون - اورتون (۱۸:۳۰)
تاتنهام - شفیلد یونایتد (۱۸:۳۰)
برنلی - وستهام (۱۸:۳۰)
لسترسیتی - آرسنال (۲۱:۰۰)

هفته سیزدهم لالیگا

رقابت‌های جذاب لالیگا هم امروز شاهد برگزاری ۲ دیدار مهم و جذاب است، رئال مادرید که در هفته گذشته این رقابت‌ها بخت رسیدن به صدر جدول را از دست داد باید در یک دیدار خارج از خانه به مصاف ایباری برود که شرایط خیلی خوبی ندارد، شاگردان والورده صدرنشین هم در دیداری خانگی میزبان سلتاویگو پائین جدولی هستند، پیش بینی می‌شود ۲ تیم کار آسانی در این هفته داشته باشند و جدال برسر تثبیت صدرنشینی همچنان ادامه داشته باشد.  

کار آسان بارسا و رئال در لالیگا / جدال جذاب دروتموند و بایرن برای رسیدن به صدر

برنامه دیدار‌های امروز لالیگا به شرح زیر است: 

آلاوس - وایادولید (۱۵:۳۰)
والنسیا - گرانادا (۱۸:۳۰)
ایبار - رئال مادرید (۲۱:۰۰)
بارسلونا - سلتاویگو (۲۳:۳۰)

هفته دوازدهم سری آ ایتالیا

رقابت‌های سری آ هم امروز شاهد یک دیدار جذاب و دیدنی میان تیم‌های فوتبال اینتر و هلالس ورونا خواهد بود، شاگردان کونته با تساوی بد موقع هفته گذشته شان شانس نزدیک شدن به صدر را از دست دادند، اما همچنان شانس آن را دارند تا در صورت برد در بازی امشب و توقف یوونتوس مقابل میلان در بازی روز بعد صدر جدول را تصاحب کنند، آبی مشکی‌های میلان این روز‌ها عملکرد خوبی دارند و پس از سال‌ها به عنوان یک مدعی  در کنار یوونتوس در حال رقابت برای رسیدن به جام هستند.  

کار آسان بارسا و رئال در لالیگا / جدال جذاب دروتموند و بایرن برای رسیدن به صدر

برنامه امروز رقابت‌های سری آ به شرح زیر است: 

برشا - تورینو (۱۷:۳۰)
اینتر - هلالس ورونا (۲۰:۳۰)
ناپولی - جنوا (۲۳:۱۵)

هفته یازدهم بوندس لیگا آلمان

مهم‌ترین و جذاب‌ترین دیدار این هفته بدون شک مصاف بایرن مونیخ و دورتموند در مونیخ است، باواریایی‌ها این روز‌ها بدون سرمربی هستند و شرایط چندان خوبی هم ندارند، آن‌ها مدتی است که خوب نتیجه نمی‌گیرند و همین حالا هم با ۱۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی حضور دارند و با تیم صدرنشین ۴ امتیاز اختلاف دارند. تیم فوتبال دورتموند هم ۱۹ امتیازی است و در رده دوم جدول قرار دارد. زنبور‌ها تا به این جای کار نمایش پر نوسانی داشته اند، اما شانس آن را دارند تا با برد در بازی مهم امروز و توقف مونشن گلادباخ صدرنشین هم شوند.  

بواتنگ به دلیل دریافت کارت قرمز غایب بایرنی‌ها در این دیدار خواهد بود و سوله، هرناندز و فیته هم به دلیل مصدومیت باورارایی‌ها را همراهی نمی‌کنند. مارکو رویس، هیتس، هازارد، سانچو و شومله هم برای دورتموند به دلیل مصدومیت غایب هستند. ۲ تیم همواره بازی‌های حساس و مهمی با هم داشته اند و زنبور‌ها در آخرین مصاف ۲ تیم هم با نتیجه ۲ -۰ برنده بازی بوده اند.  

کار آسان بارسا و رئال در لالیگا / جدال جذاب دروتموند و بایرن برای رسیدن به صدر

لایپزیش و شالکه هم در دیگر دیدرا‌های مهم امروز به مصاف حریفانشان می‌روند، برنامه دیدار‌های امروز بوندس لیگا به شرح زیر است: 

هرتابرلین - لایپزیش (۱۸:۰۰)
ماینتس - یونیون برلین (۱۸:۰۰)
پادبورن - آگزبورگ (۱۸:۰۰)
شالکه - دوسلدورف (۱۸:۰۰)
بایرن مونیخ - دورتموند (۲۱:۰۰)

هفته سیزدهم لوشامپیونه

پاری سن ژرمن صدرنشین هم در ادامه رقابت‌های هفته سیزدهم لوشامپیونه امشب در بازی خارج از خانه با برس بازی می‌کند، آن‌ها اختلاف زیادی با تیم دوم جدول یعنی آنژه دارند و کارشان را با آسودگی دنبال می‌کنند.  

کار آسان بارسا و رئال در لالیگا / جدال جذاب دروتموند و بایرن برای رسیدن به صدر

برنامه دیدار‌های امروز لوشامپیونه به سرح زیر است:

برس - پاری سن ژرمن (۲۰:۰۰)
لیل - متز (۲۲:۳۰)
موناکو - دیژون (۲۲:۳۰)
رنس - آنژه (۲۲:۳۰)
استراسبورگ - نیم المپیک (۲۲:۳۰)


بیشتر بخوانید:

 پیروزی شاگردان لمپارد مقابل آژاکس در کرایف آرنا/ شکست زنیت در حضور ۷۵ دقیقه‌ای آزمون

کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن/برد ۵ گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

تقابل جذاب رُم و میلان در ایتالیا / مصاف حساس شاگردان «کلوپ» در لیگ جزیره


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت‌های اروپایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار