ویدئوی منتشر شده از دانش آموز خوش زبان ورنکشی پیش از فوت در زلزله + فیلم

اخیرا ویدئویی از دانش آموز خوش زبان ورنکشی منتشر شده است که پیش از فوت او در زلزله توسط مجری برنامه کندیمیز ضبط شده بود.

ویدئوی منتشر شده از دانش آموز خوش زبان ورنکشی پیش از فوت در زلزله + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد امروز حوالی ساعت ۲:۲۰ زلزله نسبتا شدیدی مناطقی از شمال غرب کشورمان را لرزاند. دامنه لرزش این زمین لرزه از ارومیه در استان آذربایجان غربی تا رشت در استان گیلان گزارش شده است.زلزله امروز چندین خانواده را داغدار کرد و افراد زیادی خسارت مالی دیدند. در میان فوت شدگان دو دختر بچه‌ نیز حضور دارد که به تازگی ویدئویی از آن‌ها منتشر شده است.

در این رابطه حسن شمشادی، خبرنگار، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پستی منتشر کرد. در پست شمشادی ویدئویی قرار داشت که طبق گفته او در رابطه با دختری است که اللهیاری، مجری برنامه کندیمیز، با او مصاحبه کرده اما متاسفانه دیگر این دختر کوچک در میان ما نیست.

پستی که شمشادی در پست خود منتشر کرده در واقع شامل متنی است که اللهیاری در رابطه با مرگ این کودکان نوشته است. در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید:

«اللهیاری، مجری برنامه کندیمیز با انتشار متنی از فوت دانش آموز خوش زبان ورنکشی در زلزله خبرداد:

"دخترک خوشزبان سفرنامه هایم به روستاهای آذربایجان شرقی، در زلزله امروز جانشان را دست دادند. تا آرزو هایشان را برای داشتن یک مدرسه و ساختن آینده این سرزمین در زیر خروارها خاک بماند. ریحانه و زهرای قصه‌های کندیمیز خداحافظ

پی نوشت: تسلیت به هموطنان ارجمندم در آذربایجان شرقی #آذربایجان_شرقی
#زلزله

ویدئوی منتشر شده از دانش آموز خوش زبان ورنکشی پیش از فوت در زلزله + فیلم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
الهى بميرم نازنين همزبانم.....روحت....نميدونم چى بنويسم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
خداوند رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۳۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
در غم و ماتم از دست دادن عزیزانتان انودهگینیم تسلیت بر شما هم وطنان گرامی و ارجمند روحشان شاد و قرین رحمت الهی باد خداوند جل جلاله به بازماندگانشان صبر و اجر و عافیت و سلامتی و امنیت و رفاه اسلامی قرآنی عنایت کند . برای شادی روحشان :
رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ
إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ
اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ
صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾
صدق الله العلي العظيم‬‎ .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
السَّلامُ عَلی اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مِنْ اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا اَهْلَ لا اِلهَ اللهُ بِحَقَّ لااِلهَ اِلَّا اللهُ كَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا اِلهَ الَّا اللهُ مِنْ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا لااِلهَ اِلَّا الله بِحَقَّ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ اِغْفِرْ لِمَنْ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ وَاحْشُرْنا فی زُمْرَهِ منَ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مُحَمَّد رَسُولُ اللهِ عَلیٌّ وَلِیُّ اللهِ:
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
ایران عزیز تسلیت
آخرین اخبار