افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی

اداره کهنه سربازان آمریکایی از تحقیقات درباره سلامت روانی و اعتیاد نظامیان ارتش این کشور و افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی خبر داد.

افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، رابرت ویلکی، مسئول امور کهنه سربازان آمریکایی اعلام کرد این اداره در ماه مارس آینده گزارشی درباره افزایش میزان خودکشی در ارتش آمریکا و همچنین تحقیقات در زمینه سلامت روانی و اعتیاد نظامیان آمریکایی منتشر خواهد کرد.

رابرت ویلکی در یک نشست خبری در کاخ سفید درباره عملکرد اداره کهنه سربازان آمریکایی و همچنین تعهد ترامپ در زمینه توجه به کهنه سربازان این کشور گفت: «این اولین باری است که ما یک گفت‌وگوی ملی را درباره جلوگیری از خودکشی آغاز کرده ایم.»

این در حالی است که چندی قبل روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه هر دو حزب آمریکا (دموکرات و جمهوری‌خواه) از برنامه دولت برای مهار خودکشی در بین کهنه‌سربازان آمریکایی حمایت کرده‌اند، نوشت: طبق آمار‌ها بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ هر سال بیش از ۶ هزار کهنه‌سرباز آمریکایی خودکشی کردند.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: طبق داده‌های آماری که دیروز (شنبه) از سوی اداره امور کهنه‌سربازان آمریکا منتشر شد، میزان مرگ ناشی از خودکشی در میان کهنه‌سربازان تقریباً یک و نیم برابر میزان بقیه جمعیت آمریکا در سال ۲۰۱۷ بوده است.

بر اساس آمارها، بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ هر سال بیش از شش هزار کهنه سرباز آمریکایی خودکشی کرده‌اند. طبق آمار‌ها، همچنین میزان خودکشی از سال ۲۰۱۴ تقریبا ۲۰ نفر در هر روز بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار