بسته اخبار حوادث امروز هجدهم آبان ماه۹۸؛

از ۶ مصدوم در حادثه رانندگی آبادان تا دستگیری سارقان زورگیر

مهم‌ترین حوادث امروز (هجدهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (  شنبه  هجدهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حادثه رانندگی در آبادان

امین منصور سرپرست فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروزحادثه رانندگی به مرکز فوریت های پزشکی آبادان اطلاع داده شد که سه آمبولانس کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شدند.

او افزود: ۲ دستگاه خودروی پژو و دنا در این حادثه رانندگی با یکدیگر برخورد کردند که باعث مصدومیت ۶ نفر شد.

سرپرست فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مصدومان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام شدند.

دستگیری سارقان زورگیر داخل خودرو

سرهنگ مجسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت : با اعلام خبری مبنی بر اینکه2نفرجوان به عنوان مسافر دربستی با اغفال رانندگان خودروهای سواری آنها را به سمت اروندکنار برده و با استفاده از تهدید چاقو اقدام به سرقت وجه نقد؛ گوشی و ابزارالات راننده مینموند  که بلافاصله موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او در ادامه افزود؛ در این راستا ماموران کلانتری۲۰ اروند  این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و کارهای تخصصی هر2 سارق  داخل خودرو را شناسایی و پس ازهماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه در یکی از انهار اروندکنار واقع در نهر مچری در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی ابزارالات خودرو ؛ تعدادی مدارک هویتی مربوط به مالباختگان؛  و 1قبضه سلاح سرد چاقو کشف شد، همچنین متهمان در تحقیقات فنی پلیس به 6 سرقت داخل خودرو و دو سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند.

او ادامه داد:متهمان جهت سایر اعترافات و شناسایی مالباختگان با هماهنگی مراجع قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.