روکش آسفالت ۴۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ۷ ماه گذشته روکش آسفالت شده است.

علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه اجرای این مهم از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده از فرمانداران شهرستان‌ها خواست با تخصیص اعتبارات لازم راهداران را در خدمت رسانی هرچه شایسته به مردم عزیز یاری کنند.

او افزود: علاوه بر روکش آسفالت اقدامات مستمر راهداران برای حفاظت و نگهداری از راه‌ها انجام می‌شود که درهمین راستا ۸۲ هزارو ۸۰۰ مترمربع لکه گیری و رفع چاله‌ها در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نیز انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات راهداران درجهت ارتقای ایمنی جاده‌ها تصریح کرد: در مدت یادشده ۲۷۲ کیلومتر تسطیح حریم راه و بیش از ۶۸ هزار مترطول درزگیری راه‌های آسفالته نیز صورت گرفته است.

صبحی اصلاح و بازسازی ۱۶۷ کیلومتر کانال‌های طرفین راه، زهکشی و دریواسیون ۲ هزار مترمکعب پل‌های بزرگ، تنقیه و لایروبی ۹۶ دستگاه پل و ابنیه فنی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش دیار سبلان درجهت افزایش ایمنی محور‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

لکه گیری بیش از 82 هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی اردبیل

برچسب ها: راهداری ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.