بازدید از ۸ هزارو ۱۳۶ مددجوی تحت حمایت زنجانی در قالب طرح مفتاح الجنه

خیران زنجانی در ۶ ماهه نخست امسال بیش از یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان در قالب طرح مفتاح الجنه در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد رشد داشته است.

بازدید از ۸ هزارو ۱۳۶ مددجوی تحت حمایت زنجانی در قالب طرح مفتاح الجنهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه دیدار از افراد نیازمند و خانواده ایتام از آموزه‌های دین مبین اسلام و از سیره ائمه معصومین (ع) هست گفت: به همت کمیته امداد استان زنجان در نیمه نخست امسال از ۸ هزار و ۱۳۶ مددجوی نیازمند و تحت حمایت این نهاد در معیت خیران و مدیران نیکوکار بازدید و از آن‌ها دلجویی شده است.
 
او با تأکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت به‌خصوص ایتام و محسنین و بیماران صعب‌العلاج و نیازمند و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آن‌ها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به بازدید از خانوار‌های تحت حمایت به همراه خیران و مسئولان اشاره کرد و گفت: در این بازدید که به همراه مسئولان استانی و شهرستانی و خیران در سطوح مختلف در قالب طرح مفتاح الجنه انجام می‌شود علاوه بر بعد عاطفی و انسانی مسائل و مشکلات مختلف خانوار‌ها با مسئولان مطرح و کارسازی می‌شود.

او همچنین تعداد بازدید‌های انجام‌شده با میهمانان و مسئولان خارج از امداد را چهار هزار و ۵۶۶ نفر اعلام کرد و گفت: ۴۸۳ مسئول و میهمان خارج از امداد در ۶ ماهه اول سال جاری از خانواده‌های مددجویان تحت حمایت بازدید کرده‌اند؛ که بیش از ۸۴۴ میلیون تومان کمک نقدی و کالایی به خانواده‌ها صورت گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود:کمیته امداد به‌عنوان متولی امور محرومین جامعه در جهت احیاء سنت علوی و ایجاد فرصت برای بسیاری از مسئولین خیراندیش و نیکوکار که علاقه و زمینه چنین دوستی‌ها و هم‌نشینی‌هایی را دارند طرح مفتاح الجنه را تهیه و اجرا می‌کند تا به واسطه آن الفت و دوستی بین محرومین و مسئولین محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در قالب طرح مفتاح الجنه در نیمه نخست امسال بیش از ۸ هزار مددجومورد بازدید قرار گرفته که مبلغ یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند مساعدت شده واین میزان کمک نسبت به سال گذشته ۱۰۴ درصد رشد داشته است.

طرح مفتاح الجنه با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی (ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیران نیکوکار جهت رسیدگی و کمک به حال نیازمندان و ایتام تحت حمایت اجرا می‌شود؛ که دیدار از افراد نیازمند و خانواده ایتام از آموزه‌های دین مبین اسلام و از سیره ائمه معصومین (ع) بوده و به آن تاکید زیادی شده است.
 
انتهای پیام/ن
 

دیدار از ۸ هزارو ۱۳۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.