دفتر عبدالمهدی: هدف از اعتراضات اخیر تضعیف جایگاه عراق و ضربه زدن به امنیت کشور است

دفتر نخست‌وزیر عراق درباره «اقداماتی که هیچ ارتباطی با دموکراسی ندارد و بر مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات تأثیر می‌گذارد» هشدار داد.

دفتر عبدالمهدی: هدف از اعتراضات اخیر تضعیف جایگاه عراق و ضربه زدن به امنیت کشور استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، دفتر نخست‌وزیری عراق با هشدار درباره برخی اقدامات خرابکارانه در تظاهرات این کشور، هدف از این اقدامات را تضعیف جایگاه عراق و ضربه زدن به امنیت کشور دانست.

دفتر عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق درباره «اقداماتی که هیچ ارتباطی با دموکراسی ندارد و بر مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات تأثیر می‌گذارد» هشدار داد.

دفتر عبدالمهدی در بیانیه‌ای اعلام کرد برخی اقدامات جنایتکارانه و تروریستی همچون جنایت قتل عمد و به ناحق شهروندان و نیرو‌های امنیتی و منع کارکنان دولت از عمل به وظایف خود یا تجاوز به اموال عمومی و خصوصی آشکارا و علنی در تظاهرات دیده می‌شود که هدف از آن تضعیف جایگاه کشور و توانمندی‌های آن است و این اقدامات مردم عراق و امنیت آن‌ها را هدف قرار داده است.

این بیانیه افزود برخی از اقدامات در تظاهرات روز‌های اخیر در حد جنایت‌هایی است که مجازات آن حبس است و (حکم) برخی از آن‌ها به حبس ابد هم می‌رسد.

مردم عراق از ماه اکتبر در اعتراض به شرایط اقتصادی و فساد مقامات دولتی دست به تظاهرات زده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تظاهرات ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار