احمدزاده: هدف ما هت تریک در قهرمانی جام بین قاره‌ای است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: هدف تیم ملی در جام بین قاره‌ای هت تریک در عنوان قهرمانی است.

محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در  گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تا به اینجا تیم ملی فوتبال ساحلی در تمام مسابقات جام بین قاره‌ای امارات به پیروزی رسیده و تلاش می‌کنیم بهترین عنوان را برای کشورمان کسب کنیم. به دنبال هت تریک قهرمانی در جام بین قاره‌ای هستیم و امیدوارم به هدف خود برسیم. تیم ملی به هیچ چیز به غیر از قهرمانی فکر نمی‌کند.

او درباره مصدومیتش گفت: در مسابقات قطر از ناحیه مچ پا مصدوم شدم. در آن مسابقات استخوان مچ پام ترک جزئی خورد. شرایط مسابقات به گونه‌ای است که باید پشت سر هم بازی کنیم. پس از رقابت‌های جام بین قاره‌ای باید پایم را گچ بگیرم تا رباط پام خوب شود. از روزی که وارد کشور امارات شدم آنفولانزا گرفته ام و حتی یک شب را در بیمارستان به سر بردم.


بیشتر بخوانید: ساحلی‌بازان ایران راهی مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای شدند


کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره حذف از جام جهانی عنوان کرد: تیم ملی در المپیک ثابت کرد که صعود نکردن تیم ملی به جام جهانی یک اتفاق بوده است. اگر هزار بار دیگر انتخابی جام جهانی باشد، تیم ملی، تمام تیم‌ها را شکست می‌دهد.

او درباره حضور پور هاشم به عنوان سرمربی تیم ملی بیان کرد: شرایط تیم ملی از نظر فنی و تاکتیکی بسیار خوب است. تیم ملی در شرایط کنونی آرامش دارد. تیم ملی فوتبال ساحلی با هدایت هاشم پور و دستیار او شاهین نصرالله زاده می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی در دنیا برسد.


بیشتر بخوانید: ایران ۱ (۴) - امارات ۱ (۳) / میزبان هم حریف ساحلی بازان ایران نشد/ صعود فوتبال ساحلی ایران به فینال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ساحلی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار