مدیرعامل شرکت گاز ایلام مطرح کرد؛

اتصال واحد های صنعتی به گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اعلام اینکه سال جاری ۶۰ واحد صنعتی به شبکه مصرف گاز طبیعی متصل شده اند، گفت: هم اکنون ۶۵۰ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

اتصال واحد های صنعتی به گاز طبیعی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام  گفت: طی سال‌های اخیر، توسعه گازرسانی به صنایع، موجب کاهش مصرف سوخت‌های آلاینده‌ای شده که می‌تواند تاثیر به سزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

او افزود: گاز طبیعی بیشترین نقش را در حمایت از بخش‌های تولیدی استان داشته و به واسطه سوخت ارزان و پاک و میزان ارزش افزوده منجر به بهبود شرایط اقتصادی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به میزان صرفه جویی انجام شده ناشی از جایگزینی سوخت‌های مایع، اثرات مثبت زیست محیطی و تامین منبع پایدار انرژی طرح‌های صنعتی استان را از نتایج استفاده از گاز طبیعی برشمرد و یادآور شد: میزان مصرف گاز طبیعی واحد‌های صنعتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ میلیون متر مکعب و از سال ۹۲ تاکنون یک هزار و ۲۵۰ مترمکعب بوده است.

شمس اللهی تاکید کرد: طرح‌های توسعه‌ای که طی سال گذشته اجرا شده است با سرعت بیشتری امسال و سال آینده ادامه خواهند داشت و برنامه شرکت گاز این است تا پایان سال جاری تعداد ۶۰ واحد صنعتی دیگر استان را به شبکه گاز متصل کند.

انتهای پیام/ د

گاز رسانی به ۶۰ واحد صنعتی در استان ایلام

برچسب ها: گاز ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.