مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی:

۲۰۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی صاحبخانه شدند

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: امسال ۲۰۹ خانوار تحت حمایت این نهاد صاحبخانه شدند.

۲۰۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی صاحبخانه شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به برنامه عمرانی کمیته امداد خراسان شمالی در سال ۹۸، گفت: طبق برنامه‌ها، امسال ساخت حدود ۷۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی پیش‌بینی‌شده است.

الهی راد با اشاره به اینکه از مجموع واحد‌های مذکور ۴۸۵ واحد برای مددجویان روستایی و ۲۶۱ واحد نیز برای مددجویان شهری احداث می‌شود، عنوان کرد: از این واحد‌ها ۱۲۰ واحد روستایی و ۴۹ واحد شهری به مددجویان تحت حمایت این نهاد تحویل داده‌شده است.

او همچنین یادآور شد: علاوه بر این امسال ساخت ۹۸۵ واحد نیز برای مددجویان سیل‌زده پیش‌بینی‌شده است که تاکنون ۴۰ واحد آن تحویل داده‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه واحد‌های مسکونی روستایی در متراژ‌های ۴۰ تا ۷۰ متر بسته به نفرات خانوار‌های متقاضی ساخته می‌شود، بیان کرد: برای هر مترمربع از منازل مسکونی یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه می‌شود.

الهی راد به واحد‌های احداثی برای مددجویان شهری نیز اشاره کرد و گفت: این واحد‌ها نیز برای مددجویان صاحب زمین در متراژ‌های ۴۰ تا ۷۰ متر احداث و یا خریداری و به مددجو تحویل داده می‌شود.

او اظهار کرد: کمیته امداد خراسان شمالی برای ساخت مسکن شهری بالای سه نفر ۳۰ میلیون تومان بلاعوض در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و برای خانواده‌های دو نفرِ نیز ۱۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: مسکن‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل منابع صدقات، زکات، مشارکت‌های مردمی، منابع داخلی کمیته امداد و همچنین منابع دولتی تأمین اعتبار می‌شود.

انتهای پیام/د

۲۰۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی صاحبخانه شدند

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.