یک کارگردان آرژانتینی؛

جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان در سطح حرفه‌ای برگزار می شود

یک کارگردان آرژانتینی تئاتر کودک از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک در سطح حرفه‌ای در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک در سطح حرفه‌ایبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خوان کروز براکامونته، کارگردان آرژانتینی تئاتر کودک که در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کرده است، گفت: استقبال هنرمندان و همچنین مردم همدان از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نشان می‌دهد این جشنواره در سطح حرفه ای در حال برگزاری است.

او که با نمایش «سیرک ماندراگورا» در جشنواره بیست و ششم حضور دارد، افزود: این نمایش علاوه بر حرکات نمایشی و جذابیت‌های بصری، احساسات انسانی را در طول داستان به مخاطبان منتقل می‌کند.

کارگردان آرژانتینی تئاترادامه داد: در نمایش‌های بی‌کلام، باید با حرکات بدنی، حرکات چهره، ریتم و موسیقی، پیام موردنظر را منتقل و با مخاطب ارتباط برقرار کند.

براکامونته با بیان اینکه در آرژانتین، گروه‌های نمایشی زیادی در بخش کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند، افزود: در این کشور، نمایش‌های کودک و نمایش‌های عروسکی به طور جدی مورد استقبال هنرمندان است.

او در خصوص شناخت هنرمندان آرژانتین از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ادامه داد: چند سال پیش، اخبار و اطلاعاتی در خصوص برگزاری این جشنواره به هنرمندان آرژانتینی رسید و حضور در جشنواره برای ما جذاب بود.

این کارگردان آرژانتینی با اشاره به حضور گسترده مردم همدان در سالن‌های نمایش، اضافه کرد: حضور گروه‌های متعددی از کشور‌های مختلف و این میزان استقبال مردم از جشنواره، نشان می‌دهد که شاهد برگزاری جشنواره‌ای حرفه‌ای هستیم.

براکامونته افزود: خوشبختانه تئاتر کودک و نوجوان در آرژانتین نیز از استقبال خوبی از سوی مردم برخوردار است.

او گفت: شرایط برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان به گونه ای است که علاقمندیم در سال‌های آینده نیز در جشنواره حضور داشته باشیم.

هنرمندان آرژانتینی برای اولین بار در دوره بیست و ششم جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارند.

انتهای پیام/ب


برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار