سیل در انگلیس به روایت تصاویر

سازمان محیط زیست انگلیس هشدار داد جاری شدن سیل در این کشور جان مردم را تهدید می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، در پی جاری شدن سیل در بخش‌هایی از شمال و مرکز انگلیس یک نفر جان خود را از دست داد.

سیل در انگلیس به روایت تصاویر

بر اساس این گزارش، چندین تن از ساکنان این مناطق از خانه‌هایشان تخلیه شده‌اند. گفته شده است طی یک روز به اندازه یک ماه باران بارید.

سیل در انگلیس به روایت تصاویر

خبرنگار سی ان ان گزارش داد اغلب در شمال انگلیس باران می‌بارد، اما این منطقه هیچگاه تا این اندازه شاهد بارش باران نبوده است. عصر روز پنجشنبه بارندگی‌های شدیدی در «شفیلد» رخ داد که سبب جاری شدن سیل و گرفتار شدن خودرو‌ها و مردم این مناطق شد. برخی از مردم شب را در فروشگاه‌های محلی گذراندند.

سیل در انگلیس به روایت تصاویر

سازمان محیط زیست انگلیس هشدار داد جاری شدن سیل در روستا‌هایی که در امتداد رودخانه‌ها واقع شده‌اند جان ساکنان این مناطق را تهدید می‌کند. طی ۲۴ ساعت گذشته سطح رودخانه «دون کاستر» بیشتر از پنج متر افزایش یافت.

سیل در انگلیس به روایت تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
خدا کنه روزی بره زیر آب و با مردم نادان اش غرق بشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
ای بابا برای نابودی اروپا به هیچ وجه نیازی به بمب هسته ای نیست همین ابرهای باران زا اگر به درستی از آنها استفاده شود ده برابر یک بمب هسته ای میتواند مخرب باشد چه باران چه برف...........در مورد طوفان ها نیز همینطور.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
ننگ بر بی بی سی
آخرین اخبار