فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی/ حسینی: اسپانیا بسیار باهوش و حرفه‌ای است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اسپانیا تیم بسیار باهوش و حرفه‌ای است، از طرفی بازیکنان ما هم فوق‌العاده خوب هستند.

حسینی: اسپانیا بسیار باهوش و حرفه‌ای استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، پیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره بازی شب گذشته مقابل امارات گفت: بازی شب گذشته از مرحله نیمه نهایی بسیار سخت و سنگین بود. به هرحال امارات در خانه بازی می‌کرد، با این حال تماشاگران ایرانی حمایت بسیار خوبی کردند که باعث شد احساس غربت نداشته باشیم و با آرامش بازی کنیم. البته می‌توانستیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم تا بازی به پنالتی کشیده نشود، اما بازی بسیار نفسگیر شد و خدا را شکر که در ضربات پنالتی توانستیم بازی را ببریم و به فینال صعود کنیم.


بیشتر بخوانید: خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و امارات در ۱۷ آبان ۹۸ + فیلم


وی ادامه داد: به هر حال حق مردم و هواداران عزیزمان این است که تیم ملی فوتبال ساحلی را در فینال ببینند، امیدوارم که امشب بازی خوبی انجام بدهیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درخصوص رویارویی امشب با اسپانیا گفت: اسپانیا تیم بسیار باهوش و حرفه‌ای است. از طرفی بازیکنان ما هم فوق‌العاده خوب هستند. قبل از اعزام که محمد مرادی را از دست دادیم و در اینجا هم محمد احمدزاده و امیرحسین اکبری دچار مصدومیت شدند. با اینکه نفرات ما کم است، اما با اتحاد و همدلی که بین بچه‌ها وجود دارد همه جای یکدیگر را پر می‌کنند و سعی می‌کنیم در هر دقیقه‌ای که در زمین هستیم بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم تا در نهایت با جام قهرمانی به کشور بازگردیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار