سیر تا پیاز علل بروز مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی

فوق تخصص جراحی پلاستیک به تشریح چرایی بروز مشکلات تنفسی در برخی از جراحی‌های بینی اشاره کرد.

سیر تا پیاز علل بروز مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کلانتر هرمزی فوق تخصص جراحی پلاستیک، با اشاره به علل بروز مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی در برخی افراد، گفت: اصلاح راه تنفس مهم‌ترین اقدامی است که در خلال انجام جراحی زیبایی بینی باید از سوی جراح برای فردی که مشکل تنفسی دارد انجام شود.

وی با بیان اینکه بروز مشکل تنفسی بعد عمل زیبایی بینی به دو علت است، افزود: مبتلا شدن فرد به بیماری همچون آلرژی یکی از علل بروز مشکل تنفسی است.

هرمزی ادامه داد: از دیگر عللی که می‌تواند به بروز مشکل تنفسی در افراد جراحی شده دامن بزند این است که جراح، بینی را بیش از اندازه کوچک کرده باشد، زیرا همیشه کوچک کردن بیش از حد بینی مساوی با زیبایی نیست.

وی افزود: جراح برای سلامتی بیمار بینی را به اندازه دلخواه فرد کوچک نمی‌کند، زیرا کوچک کردن زیاد خطرناک بوده و می‌تواند دردسر تنفسی کوتاه مدت یا بلند مدت ایجاد کند.

فوق تخصص جراحی پلاستیک با بیان اینکه کمتر پزشکانی وجود دارند که با جراجی بینی مشکل تنفسی برای بیماران ایجاد کنند، گفت: پزشکی که تسلط داشته و دوره‌های جراحی را دیده قطعا به سلامت بینی بیمار لطمه نمی‌زند از این رو اگر فردی جراحی بینی کرده و تنفس نسبتا بدی دارد اشکال تکنیکی در روش جراحی آن رخ داده است.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.