مناظر خارق العاده بازی Red Dead Redemption 2 در مانیتورهای عریض

برخی از تحلیل گران دنیای عناوین رایانه‌ای اعلام کردند که برای استفاده از گرافیک حداکثری بازی Red Dead Redemption 2 باید از مانیتورهای ultra-wide استفاده کرد.

منظره خارق العاده بازی Red Dead Redemption 2 در مانیتورهای ultra-wideبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار همواره به عرضه عناوین بسیار محبوب و پرطرفدار شهرت داشته است و همین روال در آخرین عنوان عرضه شده از سوی این شرکت نیز اتفاق افتاد و عنوان Red Dead Redemption 2 که ابتدا ویژه کنسول‌ها طراحی شده بود نیز توانست یکی از برترین عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای شود. چندی پیش شرکت راک استار اعلام کرد که این بازی به زودی برای پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد که این خبر باعث خوشحالی بسیاری از گیمرهای پلتفرم کامپیوتر شد.

در حال حاضر حدود یک هفته از عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 می‌گذرد و این بازی توانسته است در عرض یک هفته به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. این بازی در پلتفرم کامپیوتر امکانات نسبتا بیشتری نسبت به کنسول‌ها دارد چرا که گیمرها می‌توانند با مراجعه به محل نصب بازی، برخی از تنظیمات بازی را تغییر دهند. اما یکی دیگر از مواردی که نسخه کامپیوتر این بازی را از نسخه‌های PS4 و  Xbox One متمایز می‌کند، امکان اجرای بازی در رزولوشن‌های متفاوت است که بهترین رزولوشن در این بازی، اجرای آن در مانیتورهای ultra-wide و با نسبت 21:9 است.

منظره خارق العاده بازی Red Dead Redemption 2 در مانیتورهای ultra-wide

گیمر با اجرای بازی Red Dead Redemption 2 در مانیتورهای ultra-wide تجربه اجرای بازی در حالت سینمایی را خواهد داشت و از حداکثر گرافیک بازی استفاده خواهد کرد. بازی Red Dead Redemption 2 دارای نقشه‌ای خیره کننده و سرشار از منظره است که تماشای آن برای هرگیمری لذت بخش خواهد بود؛ تماشای دشت New Hanover، باتلاق Lemoyne و رشته کوه Grizzlies از مانیتورهای ultra-wide به قدری برای گیمرها لذت بخش است که برخی از آن‌ها ترجیح می‌دهند مدتی از ادامه بازی دست برداشته و در نقشه بازی به گشت و گذار مشغول شوند.


بیشتر بخوانید: نسخه موبایلی بازی Diablo معرفی شد


برخی از تحلیل گران در صفحات خود در شبکه‎‌های اجتماعی اعلام کردند که گیمرها برای تجربه بازی به بهترین نحو احتیاج به استفاده از مانیتور ultra-wide و کارت گرافیک پشتیبانی کننده از کیفیت 4K را خواهند داشت.

انتهای پیام/

بهره مندی از گرافیک خارق العاده بازی Red Dead Redemption 2 مانیتور ultra-wide

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار