بسته اخبار حوادث ۱۸ آبان ماه ۹۸؛

ارث پدری علت گروگانگیری برادر / ۲ کشته در واژگونی وانت حامل سوخت قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۸ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ارث پدری علت گروگانگیری برادربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه ۱۸ آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

ارث پدری علت گروگانگیری برادر

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نیکشهر، فردی که برادر خود را به علت اختلاف بر سر ارث پدری به گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

سردار احمد طاهری جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره جزئیات این خبر گفت: با وقوع یک فقره آدم ربایی در آذرماه سال ۹۶ در شهرستان نیکشهر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: در تحقیقات اولیه مأموران انتظامی مشخص شد، فردی ۴۷ ساله با همکاری ۲ نفر دیگر برادر ۳۸ ساله خود را به علت اختلاف بر سرمیراث پدری به گروگان گرفته است.

سردار طاهری با اشاره به اینکه گروگانگیران با تماس با این فرد از او خواسته بودند به منزل پدری اش بیاید و وی را با زدن اسپری فلفل سوار خودروی خودش کرده و به روستایی در شهرستان ایرانشهر منتقل کردند، افزود: آنان پس از چند روز با قصد اینکه فرد ربوده شده ملک خود را به نام برادرش که اقدام به این گروگانگیری کرده، کند و وی را به محضری در شهرستان ایرانشهر برده، اما این فرد موفق به فرار شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با مراجعه این فرد به پلیس شهرستان نیکشهر، مأموران پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، اقدامات خود را برای دستگیری برادر گروگانگیر و همدستانش آغاز کرده، ولی متهمان به نقطه نامعلومی فرار کرده بودند.

او  بیان کرد: با رصد اطلاعاتی و پیگیری‌های مستمر سرانجام مأموران برادر گروگانگیر را پس از حدود ۲ سال فرار در شهرستان نیکشهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به متواری بودن همدستان این متهم در پایان، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

قاچاق سوخت قربانی گرفت 

واژگونی و حریق یک دستگاه وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق در محور "خاش-زهدان" ۲ کشته برجای گذاشت.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۳۵ محور "زاهدان-خاش" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق از جاده منحرف و پس از واژگونی دچار حریق شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت و اجساد آن‌ها با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شدند علت حادثه نیز سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

دستگیری ۴۰ خرده فروش و معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از دستگیری ۴۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد. اد متجاهر

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان چابهار به همراه دیگر واحد‌های عملیاتی این فرماندهی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با محوریت پاک سازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر طی هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشت.

او  افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی طی چند عملیات مجزا وارد عمل شدند و ضمن جمع آوری ۳۱ معتاد متجاهر و دستگیری ۹ خرده فروش مقادیری انواع مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به استمرار طرح‌های پاک سازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار