کلاهبرداری میلیاردی با دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در ساری

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم به کلاهبرداری میلیاردی که اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به مبلغ ۴ میلیارد ریال در ساری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه افرادی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر کلاهبرداری از آنان با استفاده از مدارک هویتی و دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به نامشان در یکی از بانک ها، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند، فردی به عنوان مدیر یک صندوق قرض الحسنه با دسترسی به مدارک هویتی و اطلاعات حساب افراد در چندین فقره اقدام به دریافت تسهیلات غیر مجاز بانکی به مبلغ ۴ میلیارد ریال کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با شناسایی متهم به کلاهبرداری و دستگیری این فرد، کارشناسان پلیس آگاهی دریافتند، این فرد که به عنوان مدیر صندوق قرض الحسنه در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری فعالیت می‌کرده با استفاده از مدارک مشتریان صندوق و ارائه آن به یک بانک با سوء استفاده از اعتماد کارمندان بانک، اقدام به افتتاح حساب و اخذ تسهیلات به نام مشتریان صندوق کرده است.

سردار میرفیضی از دستگیری متهم به کلاهبرداری خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/ م

دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به مبلغ ۴ میلیارد ریال در ساری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار