شناسایی عوامل تاثیر گذار در برگزاری انتخابات

استاندار مازندران گفت: همه مسائلی که ممکن است اصل بی طرفی، رعایت نص قانون و سلامت انتخابات و تعامل و همکاری همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه مشترک ستاد انتخابات، هیئت بازرسی و نظارت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گفت: همه مسائلی که ممکن است اصل بی طرفی، رعایت نص قانون و سلامت انتخابات و تعامل و همکاری همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، شناسایی و رفع شود.

او افزود: دشمن تلاش دارد تا با انواع نیرنگ‌ها و خدعه‌ها مشارکت مردم را در انتخابات پایین بیاورد، لیکن همه این توهمات نتیجه عدم شناخت از آگاهی، بصیرت و روحیه انقلابی و دلدادگی مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی است.

حسین زادگان گفت: برای مدیریت فضای مجازی باید بر لحظه‌ها نظارت دقیق داشته باشیم و از آسیب‌ها و تهدیدات این حوزه بهنگام پیشگیری کنیم چرا که فضای مجازی؛ فضای لحظه‌ها و گستره‌ای فراگیر است.

استاندار مازندران افزود: برای اعمال قانون، پیشگیری و مقابله با تخلفات باید بین هیئت اجرایی، بازرسی، نظارت، حوزه قضایی و نیروی انتظامی هماهنگی و تعامل کامل باشد.

 او گفت: انتخابات باید موجب انسجام ملی شود و با مشارکت حداکثری برگزار شود تا فرصت‌های موجود را یکپارچه کند.

انتهای پیام/ م

تاکید استاندار مازندران بر برگزاری انتخابات سالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار