پایان مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ بانوان کرمان

مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ (ISKA) قهرمانی بانوان استان کرمان، جام وحدت با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

پایان مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ بانوان کرماناحسان سعیدنژاد نماینده کمیته اسپورت کیک بوکسینگ استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ (ISKA) قهرمانی بانوان استان، جام وحدت با حضور ۱۶۲ رزمی کار از سرچشمه، بافت، شهربابک، سیرجان و کرمان در خانه رزمی کرمان برگزار شد.

او افزود: در پایان این مسابقات تیم کمیته اسپورت کیک بوکسینگ استان به مربیگری خانم‌ها قنبری و علی بیگی بر سکوی نخست ایستاد، تیم سیرجان به مربیگری قاسمی افشار دوم شد و تیم کرمان به مربیگری حقدوستی در جایگاه سوم قرار گرفت.

سعید نژاد تصریح کرد: برگزیدگان این رقابت‌ها در قالب تیم منتخب استان کرمان در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور می‌یابند.

او با اعلام اینکه تمام هَم و غَم اینجانب و تیم همراهم بر این بود تا با برگزاری هرچه شایسته‌تر این دوره از مسابقات، بتوانیم مسابقاتی در خور شآن بانوان دیار کریمان و هیئت رزمی این استان برگزار کنیم، از حمایت‌های ابراهیمی رئیس، نظری زاده دبیر و توسلی نایب رئیس این هیئت به منظور برگزاری شایسته این رقابت‌ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد: در عرصه رزمی بتوانیم تاثیری هر چند کوچک در روند پیشبرد اهداف عالیه هیئت داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات و تیم‌های برتر مسابقات کمیته اسپورت کیک بوکسینگ بانوان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار