فرش قرمز اصفهان برای انیمیشن

مدیر عامل آسیفا اصفهان (انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن) گفت: این انجمن با هدف آشنایی بیشتر مردم با انیمیشن در ۲۴ نقطه مختلف شهر اصفهان اقدام به پخش ۳۰ اثر انیمیشن می‌کند.

مفضلی مدیر عامل آسیفا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به هدف برگزاری آسیفا گفت: آسیفا ( انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن) شعبه اصفهان در نظر دارد مردم را با فضای انیمیشن بیشتر آشنا سازد در همین راستا فرش قرمزی در اصفهان پهن کرده تا این بستر به نتیجه برسد.

او افزود: ۳۰ اثر انیمیشن ۲ تا ۶ دقیقه‌ای در سطح شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر عامل آسیفا اظهار داشت: این برنامه در گذشته در تهران و اتریش نیز برگزار شده که با استقبال چشمگیری همراه بود و اینک شهر اصفهان مقصد سوم این پیاده‌روی انیمیشنی است.

مفضلی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به Animation-experiment.com برای دریافت برنامه، نقشه آنلاین و نشانی‌های اجرای این برنامه اقدام نمایند.

او تاکید کرد: غالب برنامه‌ها نمایش آثار خاص، تجربی و هنری در مدت زمان کوتاه می‌باشد که از فضای مردمی سطح شهر استفاده می‌شود.

مدیر عامل آسیفا گفت: این رخداد در همکاری آسیفا اصفهان، روز‌های شنبه و یکشنبه هفته جاری در بیست‌وچهار نقطه‌ی گوناگون در حوالی محله‌ی جلفا و خیابان حکیم نظامی برقرار خواهد بود. طیف متنوع مکان‌ها و تنوع آثار، برای دیده شدن انیمیشن در لایه‌های مختلف راهی است برای بازشناسی و آشنایی دوباره در گفتگو با حرفه‌های مختلف.

او با اشاره به نقش مهم انیمیشن در فرهنگ سازی گفت: انیمیشن نشان داده که به راحتی توانسته فرهنگی را ارتقا و یا آن را تغییر دهد آسیفا در تلاش است بتواند در گسترش تعامل و فرهنگ گفتمان مردم اثرگذار باشد.
 
انتهای پیام/ی
 

آغوش باز نصف جهان برای انیمیشن

برچسب ها: انیمیشن ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.