ابراز همدردی جمهوری آذربایجان به دنبال زلزله روز گذشته

به دنبال وقوع زلزله در پنج استان کشور در روز گذشته، وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در پیامی ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم ایران از آمادگی خود برای اعزام کمک به کشورمان خبر داد.

پیام تسلیت و ابراز همدردی جمهوری آذربایجان به ایران به دنبال زلزله روز گذشتهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ترند، وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در صفحه توییتر خود پیام تسلیت و همدردی برای دولت و مردم ایران به دلیل وقوع زمین‌لرزه که جان چند تن از هم‌وطنان را گرفت، منتشر کرد.

در این پیام آمده است: «از شنیدن خبر وقوع زمین‌لرزه در ایران به شدت ناراحت هستیم. ابراز همدردی خود را با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز می‌داریم و آرزومندیم مجروحان حادثه به سرعت بهبود یابند. امروز آماده هستیم هرگونه کمک و مساعدت به مردم و دولت دوست خود ارائه کنیم».

حوالی ساعت ۲:۲۰ بامداد دیروز زمین‌لرزه‌ نسبتا شدیدی به قدرت ۵.۹ ریشتر مناطقی از شمال غرب کشورمان را لرزاند. دامنه لرزش این زمین لرزه از ارومیه در استان آذربایجان غربی تا رشت در استان گیلان گزارش شد. این زلزله ۶کشته و ۵۱۸ زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار