۲ هزار و ۴۴۹ واحد مسکونی سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از سهمیه ۲ هزار و ۴۴۹ واحد مسکونی استان در طرح اقدام ملی خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، جعفری، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۴۴۹ واحد مسکونی سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی است که از این تعداد هزار و ۳۸۲ واحد در شهر بیرجند و مابقی در سایر شهر‌ها ساخته می‌شود.


او افزود: ثبت نام طرح ملی مسکن از عصر امروز در استان آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir شروط و نحوه نام نویسی را مطالعه و سپس ثبت نام کنند.


مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی در خصوص اجرای این طرح به صورت واگذاری زمین به متقاضیان گفت: این طرح شامل زمین‌های خالی موجود در شهر‌ها می‌شود که به صورت مجتمعی و گروه‌های ساخت به متقاضیان واگذار خواهد شد تا افراد بتوانند برای ساخت اقدام کنند.


جعفری افزود: مرحله بعدی، پالایش و بررسی افراد واجد شرایط و بعد از آن هم واگذاری زمین خواهد بود که برای این موضوع باید آیین نامه اجرایی ابلاغ شود که بعد از ابلاغ، قیمت زمین‌ها مشخص خواهد شد.


طرح اقدام ملی اواخر سال گذشته به تأیید رئیس جمهور رسید و عملیات ساخت خانه‌ها امسال آغاز شده است.


این طرح یکی از مهمترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای رونق دادن به تولید مسکن در کشور است و بر مبنای آن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود.


انتهای پیام/ب


نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار