انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای طرح داناب

تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای طرح داناب بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای طرح داناببه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای طرح دانش آموزی نجات آب با عنوان «داناب» بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری منعقد شد.
 
احمدرضا سدهی سامانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در چندسال اخیر استفاده از ظرفیت دانش آموزان و مدارس برای بحث فرهنگ سازی و اهمیت نقش آب برای زندگی انجام شده است.
 
او افزود: در این زمینه کار گروهی از کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای تشکیل شد تا اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را به بهتربن نحو انجام دهیم.

سدهی اضافه کرد: طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی مشتمل بر ۱۵ پروژه می‌باشد که یکی کلیدی‌ترین آن‌ها پروژه اطلاع رسانی و داناب است.

او ادامه داد: پارسال شرکت آب منطقه‌ای استان با همکاری جهاددانشگاهی توانست رتبه‌ی اول کشور را در پروژه اطلاع رسانی و داناب کسب کند که نشان از مؤثر بودن اجرای طرح دارد.

فرحناز قائد امینی مدیر کل اداره آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و آموزش گفت: این فرهنگ سازی سال‌ها قبل باید شروع می‌شد و قبل از این چالش باید به فرهنگ سازی می‌پرداختیم.

او افزود: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این زمینه آماده همکاری همه جانبه است.

انتهای پیام/ز

تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای طرح داناب منعقد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.