مسائل حوزه بهداشت و درمان باید در مسیر صحیح خود قرار گیرد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های اعلامی وزیر بهداشت با جّدیت در حال پیگیری است، باید مسایل حوزه بهداشت و درمان در مسیر صحیح خود قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از بهورزان نمونه کشور در مشهد گفت: افراد بیمار و خانواده‌های آنان برای به دست آوردن سلامتی و رهایی از درد حاضرند هر اقدامی انجام دهند تا در اولین فرصت به پزشک متخصص در شهر مراجعه کنند.

او ادامه داد: این نشان دهنده آن است که جایگاه بهورزان و پزشکان خانواده هنوز به درستی برای مردم معرفی نشده است و باید به سویی حرکت کنیم که نظام ارجاع و ارائه خدمات مبتنی بر سرعت و شتاب و ایمنی لازم باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از مراکز بیمارستانی، فرودگاه‌ها و همچنین امکانات دانشگاهی بسیار با فاصله‌های بسیار کم نسبت به یکدیگر، بدون در نظر گرفتن زیر ساخت‌های لازم و منطقه‌ای تحت تاثیر برخی فشار‌های مسئولان محلی و منطقه‌ای و گاهی نمایندگان مجلس ایجاد شده است و اکنون باید این مسیر اشتباه تصحیح شود.

حجت الاسلام پژمانفر افزود: توسعه برخی از این مراکز خدماتی، کیفیت بهتری به مردم ارائه نکرده است و ادامه این روند باید در صورتی ادامه یابد که بتوان به صورت منطقی از آن دفاع کرد.

او تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی فرصتی ایجاد شده است تا بسیاری از روش‌های قبلی مدیریت در کشور مورد بازنگری قرار گیرد تا خدمات بهتری نسبت به قبل ارائه شود.

این نماینده مجلس گفت: سیاست‌های اعلامی وزیر بهداشت با جّدیت در حال پیگیری است و باید در کشور اثر ماندگار ایجاد شود و همچنین باید با ایجاد یک منطق گفت و گو به نقطه‌ای برسیم که براساس آن، مسایل حوزه بهداشت و درمان در مسیر صحیح خود قرار گیرد.

انتهای پیام//ج.ر
 

بازنگری روش های قبلی مدیریت در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.