هفته یازدهم بوندس لیگا؛

بایرن مونیخ ۴ - دورتموند ۰ / شکست سنگین دور از انتظار زنبور‌ها مقابل باواریایی‌ها

تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد در ادامه رقابت های لالیگا از سد

بایرن مونیخ ۴ - دورتموند ۰ / شکست سنگین دور از انتظار زنبور‌ها مقابل باواریایی‌هابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته یازدهم بوندس لیگا  شاهد دیدار جذاب و مهمی میان تیم‌های بایرن مونیخ و دورتموند بود، بایرنی‌ها تا پیش از این بازی با ۱۸ امتیا و تنها به دلیل تفاضل گل در رده چهارم جدول حضور داشتند و دورتموندی‌ها هم که در این فصل نمایش بهتری نسبت به بایرنی‌ها داشتند با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشتند.  

این دیدار در حالی پیگیری می‌شد که کمتر کسی انتظار داشت بایرن مونیخی که به تازگی سرمربی اش را کنار گذاشته است بتواند با ۴ گل از سد دورتموند بگذرد، لواندوفسکی در این بازی و در دقیقه ۱۷ نخستین گل را برای بایرن زد، این بازی تا پایان نیمه نخست گل دیگری نداشت، اما در ادامه و در دقیقه ۴۹ گرنابری توانست گل دیگری برای بایرن بزند.  

لواندوفسکی در ادامه کار و در دقیقه ۷۶ گل دیگری زد و خودزنبور‌ها هم در دقیقه ۸۰ گل به خودی زدند تا حساب کار در نهایت با نتیجه ۴ -۰ به سود بایرن مونیخ تمام شود و این تیم ۲۱ امتیازی شود و به رتبه دوم جدول برسد. مونشن گلادباخ در حال حاضر با یک بازی کمتر و ۲۳ امتیاز صدرنشین بوندس لیگا است.  

پیش از این مسابقه هم ۴ دیدار دیگر انجام شد که در یکی از پر گل‌ترین آن‌ها تیم فوتبال لایپزیش با نتیجه ۴ -۲ هرتابرلین را شکست داد تا همچنان در جمع مدعیان باقی بماند. تیم‌های شالکه و دوسلدورف هم بازی پر گل داشتند و دیدارشان با نتیجه تساوی ۳ -۳ به پایان رسید.  

آگزبورگ هم در دیگر دیدار امروز با یک گل از سد پادبورن گذشت و یونیون برلین هم با نتیجه ۳ -۲ از سد ماینتس گذشت.

بیشتر بخوانید:

 پیروزی شاگردان لمپارد مقابل آژاکس در کرایف آرنا/ شکست زنیت در حضور ۷۵ دقیقه‌ای آزمون

کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن/برد ۵ گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

تقابل جذاب رُم و میلان در ایتالیا / مصاف حساس شاگردان «کلوپ» در لیگ جزیره


انتهای پیام/ 

پیروزی پرگل بایرن مونیخ برابر دورتموند

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار