ترامپ دموکرات‌ها را برای استیضاح خود تمسخر کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی در حساب کاربری شخصی‌اش تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح خود را مورد تمسخر قرار داد.

ترامپ دموکرات‌ها را برای استیضاح خود تمسخر کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری توئیتر خود ضمن تمسخر تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح خود نوشت: ”من توصیه می‌کنم که نانسی پلوسی عصبی که از دروغ شیف حمایت کرده است، آدام شیف حیله گر، جو بایدن خواب آلود، و فرد خبرچینی که به طور معجزه آسایی پس از انتشار متن تماس تلفنی من ناپدید شد، خبرچین دوم که او نیز ناپدید شد، و بازرس کل جزو فهرست باشند!»

وی افزود: «هر اتفاقی که برای به اصطلاح "خبرچین" شماره ۱ افتاده باشد‏، ظاهرا او پس از انتشار متن تماس من ناپدید شد. آیا او نباید در این لیست باشد که شهادت دهد؟ ساحره گیری!»

اشاره ترامپ به لیست افرادی است که علیه او در برابر نمایندگان در کنگره درباره تحقیقات استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا باید پاسخگو باشند.

پایگاه خبری هیل گزارش داد دموکرات‌ها در آغاز مرحله دوم تلاش برای استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا سعی دارند متن شهادت افرادی را که در کمیته‌های کنگره حضور یافتن، منتشر کنند.

هفته آینده دموکرات‌ها پس از ۷ هفته از آغاز تحقیقات استیضاح ترامپ، نخستین جلسه استماع عمومی را که از تلویزیون پخش خواهد شد برگزار می‌کنند و طی آن سه مقام وزارت امور خارجه آمریکا درباره معامله ترامپ در موضوع رسوایی اوکراین گیت صحبت خواهند کرد.

دموکرات‌ها به شدت در تلاش هستند تا در ماه دسامبر تحقیقات استیضاح را تکمیل کنند تا ترامپ سومین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا باشد که استیضاح خواهد شد. (بیشتر بخوانید)

پایگاه اینترنتی روزنامه «واشنگتن اگزمینر» در مقاله‌ای با عنوان «بی‌ثباتی روانی» به قلم «کیمبرلی لئونارد» نوشت: یک گروه از کارشناسان پزشکی که مدعی هستند شرایط مربوط به سلامت روحی-روانی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، او را به فردی خطرناک تبدیل کرده که برای تصدی مقام ریاست جمهوری آمریکا نامناسب است، به دنبال آن هستند که در جلسات استماع مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح احتمالی ترامپ، حاضر شوند و علیه وی شهادت دهند. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار