نجات کودک ۳ ساله ربوده شده در کوهدشت

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان از نجات کودک سه ساله کوهدشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرهنگ حسین نجفی معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان گفت: کودک سه ساله کوهدشتی پس از ربوده شدن توسط سارقان خودرو به آغوش خانواده بازگشت.

 سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: روز گذشته براساس اعلام فردی مبنی براینکه خودرو وی به همراه فرزند سه ساله اش مورد سرقت قرار گرفته است، موضوع به کلانتری محل وقوع سرقت و همچنین یگان امداد شهرستان کوهدشت اعلام شد.

او بیان کرد: ماموران با بکارگیری شیوه‌های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی و مکان توقف خودرو در یکی از روستا‌های حوالی شهرستان کوهدشت شدند و با هماهنگی مقام قضائی به روستای مورد نظر رفته که سارقان به محض مشاهده خودرو‌های پلیس اقدام به فرار کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان ادامه داد: با انجام تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، پلیس به آن‌ها دستور ایست داد، اما متاسفانه سارقان به دستور و شلیک تیر‌های هوایی هشداری پلیس توجهی نکردند.

نجفی اضافه کرد: خودروی حامل سارقان بر اثر سرعت غیر مجاز از کنترل راننده خارج و واژگون شد و ماموران سه نفرمتهم سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.

او یادآور شد: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد مالک خودرو پس از پارک اتومبیل در جلوی منزلشان از خودرو خارج و سوییچ را در ماشین جای می‌گذارد که در بازگشت متوجه می‌شود سارقان از غفلت و فرصت پیش آمده استفاده کرده و خودرو و فرزندش را ربوده اند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان افزود: در بازجویی‌های بعمل آمده متهمان اظهار داشتند در هنگام سرقت خودرو متوجه حضور کودک در آن نبودند و پس از طی مسیری کوتاه وی را در بین راه از اتومبیل پیاده که توسط ماموران به آغوش خانواده اش باز گردانده شد.

انتهای پیام/ر

کودک ربوده شده کوهدشتی به آغوش خانواده بازگشت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار